AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg skal hjelpe en nær slektning med å ordne i hjemmet hennes. Leiligheten er i trehvitt, alt i leiligheten er trehvitt unntatt selve gulvet. Det blir en stor jobb å ordne dette, jeg er veldig handy, men jeg trenger starthjelp. For det første er det en milliard kvist der, om jeg skal male over dette, vil jeg bruke uker på å fikse kvisten først. Er det noe jeg kan male over med, en slags grunning, beis eller noe, som gjør at jeg ikke trenger å dekke hver og en kvist først? Og hva skal jeg gjøre med spikerhull, skruehull, andre skader i vegg og dører. Jeg vil virkelig hjelpe til med å ordne dette så billig som mulig, det skal fraflyttes og må få orden på før det kan skje. Trenger alle gode tips og råd!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg såg faktisk reklame for en ny grunning som også er kvistlakk. Det hadde jo vært greit. Og så må du sparkle hullene før du begynner.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg såg faktisk reklame for en ny grunning som også er kvistlakk. Det hadde jo vært greit. Og så må du sparkle hullene før du begynner. Oi, så bra! Nå sparte jeg meg for mange timers jobb Kan du fortelle litt om sparkling, hvordan og med hva? Har hørt andre snakke om det før, men ikke helt fått det forklart..
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er ikke noe ekspert jeg altså... Men les her: Min lenke Du kjøper en ganske stor tube på malerforretninger. Men er alt i sånn "hytte-tre" opplegg? Skal hun selge? Nå for tiden er det inn med panel igjen, kanskje dere bare skal kjøpe panelplater og smekke opp? Det er store plater som ser ut som panel slik at du slipper å stå og snekker opp hver enkelt. Slik: Min lenke Min lenke Caffe latte-farge på panelplatene sammen med hvite lister er veldig fint, enkelt og et ganske trygt valg om man skal selge.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Her er litt om grunning med kvistlakk: Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå