blowser18 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Heeeey Selvom dette er kvinneguiden lol så spør jeg her, fordi jeg tenker dere har mest greie på det område, en på gutte forum. Jeg er gutt og 18 år. Jeg er veldig lite fornøyd med brynene mine, og det er et problem. jeg har prøvd og nappe et par ganger før men det hjelper ikke så mye. de er ikke speseit tykke, men LITT tynne, og veldig kraftige. så bryna synes mere en øya lol. de er litt brede men ikke så veldig. men jeg vil lette på dem, og få de lysere. å nappe hjalp ikke speseitl mye. jeg har gjort det 3 ganger nå, og det hjelper ikke stort. jeg spurte på en frisør salong om det var mulig og lysne de litt lol, men det hadde de aldri hørt om. hun sa hun kanskje kunne bruke vanlig hår farging, men var rikikablet for at de kunne bli alt for lyse. jeg ønsker de bare lettere og lysere, ikke så kraftige og mørke. de nappet så mye de kunne også, for vist de tok mere ville det bli mere dame look. veldig tynne. jeg leste at voksing var noe, men jeg vet ikke hva det er. ??? noen som vet hva jeg kan gjøre? blir veldig taknemlig for all hjelp! hjertelig takk på forhånd!
apekatt Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Tjukk øyebryn hos gutter er jo utrolig tiltrekkende da! Hvis du skal prøve voks, så kjøp Veet sin, den som er for ansiktshår. Voks skal dra ut hår fra roten av, det er nesten det samme som napping bare at du drar "alt" på en gang og ikke bare napper en og en..
Teqi Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Hvis de er kraftig vekst (lange hår) kan du bruke en kam og klippe de litt. Skal du vokse har feks Vita butikker sånn voks som jeg bruker på mine bryn. (btw, er ikke pent med for lyse bryn. Syns det ser bedre ut med mørkere bryn enn hårfarge feks)
Gjest Vicci Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Gå til en hudpleier! Der vokser de ca alle kroppsdeler, og er spesielt eksperter på bryn! De gir deg tips, viser hvordan du skal gjøre det, og som oftest går en fornøyd hjem med flotte bryn =) Prøv d!
blowser18 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2011 Tjukk øyebryn hos gutter er jo utrolig tiltrekkende da! Hvis du skal prøve voks, så kjøp Veet sin, den som er for ansiktshår. Voks skal dra ut hår fra roten av, det er nesten det samme som napping bare at du drar "alt" på en gang og ikke bare napper en og en.. hehe så skal jeg nappe hele bryna da? ^^ da blir jeg hvertfall baby face lol
apekatt Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 hehe så skal jeg nappe hele bryna da? ^^ da blir jeg hvertfall baby face lol Neinei ikke hele brynet. Du tar stripa på hvor du ikke vil ha hår. Med Veet voks trenger du bare å plasere en stripe på det område du vil få vekk hår, det er som teip, så drar du "teipen" fort ut.
Gjest Jay Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 se feks christer falck: http://www.seher.no/851240/anemeldelse-happy-day Jeg vil anbefale å få det gjort hos en hudpleier, spesielt første gangen!
Wonders Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 ehh folkens, vokser du bryn så river du i små muskler som gir fæle, unødvendige og tidlige rynker. Bruk trå. Ikke glem å stuss dem, lengden er viktig. Jeg bruker samboerns nesehårtrimmer. Børster først med en tynn kam. Lar kammen være over brynet med håret hengende igjennom tennene på kammen og fyker over med trimmeren. Ikke ta vekk kammen mellom brynet og trimmeren, da kan du miste mye mer enn ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå