Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte litt på å gi donasjon som julegave til mine besteforeldre. De er 70 år, ganske rike og har alt de trenger. Tenkte på og gi fra denne siden http://www.gaversomforandrerverden.no/home/gift.aspx?id=71 hvor jeg da kan velge å gi for eksempel seks trær, og de vil få et kort med beskrivelse av hva de trærne vil gjøre for verden og de fattige menneskene.

Jeg synes selv denne ideen er genial, for de er jo omsorgsfulle mennesker. Men ingen av venninnene mine synes noe om det, og derfor ble jeg ganske usikker likevel da. :sjenert:

Som de sier, er jo alt mine besteforeldre får kun et kort. Jeg trenger KG-hjelp her! :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi noe sånt hvis det er det de vil ha. Selv ga jeg nettopp 150 kroner til Kirkens Nødhjelp som bursdagsgave til en venninne, men hun hadde også sagt at det var det hun ville.

Skrevet

Slike gaver gir jeg til folk som uttrykker veldig tydelig at det er det de ønske seg.

Selv om besteforeldrene dine har alt de trenger, så kan det være at de selv vil velge hva de skal støtte? Et alternativ er å lage en hyggelig kurv eller eske med godsaker. Det gleder samtidig som det ikke fyller annet enn magen.

• Liker 2
Skrevet

kanskje du kan heller gi dem en elefant eller pingvin eller lignende? da blir de fosterforeldre... :)

Skrevet

Slike gaver gir jeg til folk som uttrykker veldig tydelig at det er det de ønske seg.

:Nikke:

annars är risken att de tycker att du blivit "bestulna" på sin julegave

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...