Gå til innhold

Vis fram treningsbaggen din :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss lage en visningstråd der du legger ut bilde av treningsbaggen din og hva du har i den når du drar på trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder ikke å ta bilde men det er vannflaske, pulsklokke, sko, iphone og øreplugger, adgangskort til senteret, hengelås og nøkkel til skapet, treningstøy og hårstrikk hvis jeg ikke har skiftet hjemme. Hvis jeg skal dusje er det også håndkle, såpe, ansiktsvask, fuktighetskrem, sminke, hårbørste og rene klær.

Trenger forresten en ny bag, eller vil helst ha ryggsekk da jeg ofte har med mye greier. Noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor rett ved treningssenteret så jeg har bare med treningssko, drikkeflaske og pulsklokka mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ikke ta bilde av den da den er skikkelig stygg! Ønsker meg ny men finner ingen jeg liker.

Har med ørepropper, hårbørste, sko, vannflaske og et lite håndkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har denne

Bor i nærheten av senteret så har med spinningsko/joggesko, håndkle, ipod, vannflaske og adgangskortet. I tillegg har jeg alltid noen par med rene sokker, hårstrikker og en pakke med sminkefjerningsservietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid på meg treningsklær når jeg kommer til treningssenteret. Bruker en svart bag fra Björn Borg, og oppi den har jeg joggesko, vannflaske, et lite håndkle, iPoden + medlemskort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg har to. En stor, som er full av ALT, flere sett treningstøy, shampoer, ekstra undertøy, div håndklær - et slags oppbevaringssted som jeg rasker med meg hvis jeg fx skal trene før/rett etter jobb eller er generelt uplanlagt.

Og så har jeg en bitteliten der jeg bare slenger oppi sko, vannflaske, kort og hengelås hvis jeg vet akkurat hva jeg skal, drar hjemmefra og rekker å tenke meg om først.

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne

Bor i nærheten av senteret så har med spinningsko/joggesko, håndkle, ipod, vannflaske og adgangskortet. I tillegg har jeg alltid noen par med rene sokker, hårstrikker og en pakke med sminkefjerningsservietter.

Den har jeg hatt lyst på lenge! Er du fornøyd med den?

Jeg har ventet med å kjøpe den, for jeg syns den virker så stor.. Den er kanskje ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg hatt lyst på lenge! Er du fornøyd med den?

Jeg har ventet med å kjøpe den, for jeg syns den virker så stor.. Den er kanskje ikke det?

Ja jeg er fornøyd :) Den har god plass men det liker jeg med den. Syns ikke den er for stor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...