Ahintofmadness Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Noen som kan hjelpe meg ? Eg har en samsung galaxy s2(siden midten av juli) Og igår kveld slo den seg plutselig av og vil ikke gå på igjen. Har ladet den i hele natt men ingenting skjer. Bør eg levere den inn på reperasjon? eg har en del bilder som eg gjerne vil ha fra den mobilen, så noen tips til hvordan eg kan overføre de til dataen ?
DBM Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Noen som kan hjelpe meg ? Eg har en samsung galaxy s2(siden midten av juli) Og igår kveld slo den seg plutselig av og vil ikke gå på igjen. Har ladet den i hele natt men ingenting skjer. Bør eg levere den inn på reperasjon? eg har en del bilder som eg gjerne vil ha fra den mobilen, så noen tips til hvordan eg kan overføre de til dataen ? Bildene har du vel på minnekortet? Da kan du bare sette minnekortet i en annen telefon og overføre.
kristinsol Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg synes at det er beste å ringe Samsung servis og spør dem hva å gjøre. Kansje ditt batteri eller lader er ubrukelig .....
Ahintofmadness Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2011 Dessverre har eg ikke bildene på minnekort Mobilen gikk på, men det går ikke ann til å gjøre noe
Ahintofmadness Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg synes at det er beste å ringe Samsung servis og spør dem hva å gjøre. Kansje ditt batteri eller lader er ubrukelig ..... Eg har brukt to forskjellige ladere
Mr.Omg Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Har samme problem med min. Er jævli skuffet over S2 egentlig, massevis av tull med en og alle de andre jeg har hatt Har du prøvd å ta ut batteriet og sette det inn igjen? Men ja, send den inn på reparasjon.
*Bumblebee* Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 huff håper ikke dette er gjenganger på galaxy! har nettopp bestilt meg en som venter i posten..
DBM Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 huff håper ikke dette er gjenganger på galaxy! har nettopp bestilt meg en som venter i posten.. Det er ikke et vanlig problem på S2, men noe som kan skje med alle telefoner fra alle produsenter. 1
Ahintofmadness Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2011 Har samme problem med min. Er jævli skuffet over S2 egentlig, massevis av tull med en og alle de andre jeg har hatt Har du prøvd å ta ut batteriet og sette det inn igjen? Men ja, send den inn på reparasjon. Eg tok det utav batteriet flere ganger men eg gjorde den engang til igår kveld og da funket den
Henkie Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 Eg tok det utav batteriet flere ganger men eg gjorde den engang til igår kveld og da funket den Ta nå ihvertfall backup,, selv om mange mener det er unødvendig. Da slipper du bekymre deg neste gang samsungen svikter og muligens dør...
Mr.Omg Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 Eg tok det utav batteriet flere ganger men eg gjorde den engang til igår kveld og da funket den Så bra! Men skjer det igjen så bør du ta den til reparasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå