Gå til innhold

Har de mistet interessen fordi jeg er blitt gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 27 år gammel, er ikke feit, ikke stygg osv. Men jeg merker at det er færre interesserte i meg blant annet ute på byen enn for 4-5 år siden. Har dette noe med at jeg er blitt eldre og derfor mindre interessant for menn? Mange innrømmer jo at de foretrekker litt yngre kvinner... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg 27 år gammel, er ikke feit, ikke stygg osv. Men jeg merker at det er færre interesserte i meg blant annet ute på byen enn for 4-5 år siden. Har dette noe med at jeg er blitt eldre og derfor mindre interessant for menn? Mange innrømmer jo at de foretrekker litt yngre kvinner... :sjenert:

Sikkert nok. På den positive siden tipper du vel snart over i milf-alder, så da kommer de tilbake.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror at menn er interesserte i yngre damer dels også fordi unge mennesker er lettere å påvirke, er mer navie og mer tilbøyelige til å kunne overtales, enn eldre. Så ja, du er mindre interessant nå enn for 5 år siden men det har ingenting med utseendet sitt å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Rart. Selv opplever jeg motsatt. Blir bare mer ettertraktet jo eldre jeg blir tydeligvis.

Har aldri før hatt SÅ MANGE mannfolk siklende og løpende etter meg som nå, og jeg er godt over 30 ...

27 er jo kjempeungt. Det er jo ingen alder i det hele tatt.Har du forandret stil og utseendet veldig ? Kanskje du har en kjedelig stil og ikke gjør det beste ut av deg selv.

Gjest Håpløs
Skrevet

Jeg er på din alder, hovedforskjellen er nok at mennene som sjekker meg opp nå er eldre enn da jeg var 20. Men det er jo ganske naturlig...

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg tror at menn er interesserte i yngre damer dels også fordi unge mennesker er lettere å påvirke, er mer navie og mer tilbøyelige til å kunne overtales, enn eldre. Så ja, du er mindre interessant nå enn for 5 år siden men det har ingenting med utseendet sitt å gjøre.

Jeg tenkte akk. det samme da jeg leste tråden

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er førti. Det er like mange menn som legger an på meg nå som tidligere. Som en annen her over skrev, er det dog en forskjell i alderen på de som legger an på meg. Siden jeg er i MILF-alder, er det flere yngre som legger an på meg, ;) og de eldste som legger an på meg er _mye_ eldre enn da jeg var 25.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jenter på 20-25 kjenner, etter min mening, ikke så mye til sin biologiske klokke. Det er enklere å ha uforpliktet moro, kontra med noen på 25+.

Når man runder 25 begynner jo mange å etablere seg. Dermed vil det også være mindre single menn i den aldersgruppen.

Skrevet

Tro meg, du er heitere nå enn da du var 20. Og det er ikke fordi du "nærmer deg milf-alderen" som en her sa. Men fordi du mest sannsynlig er over den "naiv og lett påvirkelig"-perioden og nærmere "jeg vet hvem jeg er"... hvis du skjønner hva jeg mener :fnise:

Gjest Herr Drue
Skrevet

Hva slags utesteder går du til da? Det kan jo være relevant.

Skrevet

Gamla! ;)

:ler:

Skrevet

Jeg foretrekker fora med færre gamle fossiler.

Blir det for mange, kan de males opp og strøs med når det er glatt.

Gjest MorAase
Skrevet

I den alderen begynner de seriøse mennene å slå seg til ro med de seriøse kvinnene. Du fremstår nok som noget useriøs i din fremtoning.

Skrevet

Jeg foretrekker fora med færre gamle fossiler.

Blir det for mange, kan de males opp og strøs med når det er glatt.

Du er ufyselig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes bare jeg får mer oppmerksomhet jo eldre jeg blir, og fra menn fra 20-50 år. Men går jo sjeldnere på byen nå som jeg har samboer. Har sikkert med selvsikkerheten som følger alderen å gjøre, den skinner nok igjennom. Og selvsikre kvinner er attraktive.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

hahahaha.. jeg tror det går begge veier, du... jeg vil heller ikke være sammen med en fossil :gjeiper: ;) jeg synes yngre mannfolk er søte :gjeiper: var sammen med en i nesten 2 år som er 3 år yngre enn meg for 1 år siden

kaffelars: du er jo en fossil selv jo ;) hahaha . 54 år?

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 26 år, altså bare et år yngre enn deg. Har ikke merket noen mindre interesse ettersom jeg blir "gammel". Nå har jeg et utseendet der jeg ser ut som 21-22, derfor har det alltid vært yngre gutter som prøver seg (selv da jeg var "ung").

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...