Mrs. Morgan Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er tom for treningsmusikk! Trenger noe nytt! Har prøvd å søke på youtube osv, men vanskelig å finne noe jeg liker og kan trene til! Noen som vil dele bra treningsmusikk med meg?? (evt løpemusikk)
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er tom for treningsmusikk! Trenger noe nytt! Har prøvd å søke på youtube osv, men vanskelig å finne noe jeg liker og kan trene til! Noen som vil dele bra treningsmusikk med meg?? (evt løpemusikk) Denne får i aillefall meg full av energi :) Maroon 5 - Moves Like Jagger ft. Christina Aguilera
Mrs. Morgan Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2011 Ingen flere som har noe???
PenaLena Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er tom for treningsmusikk! Trenger noe nytt! Har prøvd å søke på youtube osv, men vanskelig å finne noe jeg liker og kan trene til! Noen som vil dele bra treningsmusikk med meg?? (evt løpemusikk) Disse jomer i ørene mine når jeg er ute å jogger - Pitbull - Give Me Everything (feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer) - David Guetta - Titanium (feat. Sia) - David Guetta feat. Nicki Minaj & Flo Rida - Where Them Girls At (Mastered) - Nero - Guilt - Maroon 5 - Moves Like Jagger (feat. Christina Aguilera) - Eric Amarillo - Om sanningen ska fram - Sak Noel - Loca People :)
elrania Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 "Night of your life" med David Guetta og Jennifer Hudson er super å løpe til - får skikkelig kick av refrenget!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #11 Skrevet 17. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MLjdqhXGo9o
momo Skrevet 17. oktober 2011 #13 Skrevet 17. oktober 2011 FAME Theme Song Naturi Naughton & Collins Pennie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå