Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #1 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvor oppbevarer dere sexleketøyet deres? Samlingen min har..kremt.. blitt såpass stor at den ikke lenger kan ligge i nattbords-skuffen. Tenkte å lage en litt diskre boks til å putte det oppi. En skoeske som jeg kan dekorere eller noe sånt. Har noen forslag til hva slags motiv jeg kan ha på utsiden? (Ikke et for avslørende motiv, men heller ikke ensfarget.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 6. desember 2003 #2 Del Skrevet 6. desember 2003 høh har du så masse da?? jeg har bare en vibrator, barberblader og strips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 6. desember 2003 #3 Del Skrevet 6. desember 2003 Kjøp en stilig boks, det finnes jo så mye kult! Enkelt og greit :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. desember 2003 #4 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har ikke nattbordskuff, så min samling ligger i en bærepose under senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #5 Del Skrevet 11. desember 2003 hva med en beautibag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. desember 2003 #6 Del Skrevet 12. desember 2003 Det fins jo sånne kjekke bokser med hjul under å få kjøpt på IKEA - de passer akkurat under senga. Lettvint å rulle fram ved behov og god oversikt over utvalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 12. desember 2003 #7 Del Skrevet 12. desember 2003 Barna fikk sove på vårt soverom en kveld vi skulle ut. De rotet selvfølgelig litt og fannt en vibrator og spurte barnevakten hva det var...... :oops: Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #8 Del Skrevet 12. desember 2003 høh har du så masse da?? jeg har bare en vibrator' date=' barberblader og strips [/quote'] Barberblader??? Sexleketøy??? *Får stygge mentale bilder av Vampie-scarification på soverommet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 12. desember 2003 #9 Del Skrevet 12. desember 2003 Jepp, det der lurte jeg litt på også!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 12. desember 2003 #10 Del Skrevet 12. desember 2003 Revetispa skrev: vampie skrev: høh har du så masse da?? jeg har bare en vibrator, barberblader og strips Barberblader??? Sexleketøy??? dette lurte jeg på oxo,kanskje hun barberer mus og baller :klø: får vi svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 12. desember 2003 #11 Del Skrevet 12. desember 2003 Det fins jo sånne kjekke bokser med hjul under å få kjøpt på IKEA - de passer akkurat under senga. Lettvint å rulle fram ved behov og god oversikt over utvalget Sånne skuffer har jeg! Funker brillefint til denslags (likner på denne men har hjul...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå