Gjest Nanne70 Skrevet 19. oktober 2011 #21 Skrevet 19. oktober 2011 I see! De er de beste jeg har hatt før Levis Curve ID-buksene. Har du forsøkt HM-jeans forresten? Jeg har brukt modellen som heter Loyal ganske mye og de er bra i passformen de. Jeg har prøvd Loyal, og de blir høyere i midjen enn jeg ønsker, ettersom jeg er litt kort i livet. Ellers er de greie nok. Jeg får vente til de får Curve-ID med såkalt "classic" waist og prøve dem, etter som "normal" midje på disse buksene er kjempelav. Merkelig at det skal være så vanskelig å finne noe midt i mellom!
SmallTalk Skrevet 19. oktober 2011 #22 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Nudie finnes i flere forskjellige modeller, og mange av dem er definitivt ikke unisex. Jeg vil anbefale en tur innom Carlings, jeg. De pleier å ha et greit utvalg av jeans, og kjenner generelt til passformen på de forskjellige buksene de har. Endret 19. oktober 2011 av SmallTalk
Gjest "gjest" Skrevet 19. oktober 2011 #23 Skrevet 19. oktober 2011 Levi's Curve ID! Totalt love!!! 1
Gjest Nanne70 Skrevet 20. oktober 2011 #24 Skrevet 20. oktober 2011 Nudie finnes i flere forskjellige modeller, og mange av dem er definitivt ikke unisex. Jeg vil anbefale en tur innom Carlings, jeg. De pleier å ha et greit utvalg av jeans, og kjenner generelt til passformen på de forskjellige buksene de har. Skal gjøre det - neste gang jeg besøker en by som har Carlings. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå