Gjest redstar Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Min søster fikk nettopp sitt førstefødte barn, en nydelig liten gutt som jeg har blitt så heldig å bli fadder for! Dåpen skal være i november så jeg må finne gave:p Til fødselen gav jeg en nydelig godt selvstrikket pledd som hun er veldig fornøyd med. Til dåpen vet jeg hun ønsker seg sølvramme, dåpsattest beholder og sparebøsse formet som traktor, men jeg fant denne rammen og synes den var ganske stilig, men dumt at teksten står på engelsk, men tror dere jeg kan gi den for det om? Det er jo en litt anderledes ramme og jeg selv synes den var stilig og jeg tror hun kommer til å like den:) Også likte jeg denne bil-sparebørsen selv om hun ønsker seg en traktor men jeg tipper andre kommer til å gi henne sparebørsen, og jeg tror ikke andre kommer til å komme over den rammen jeg tenker på så jeg det jeg lurer på er egentlig om den rammen jeg har linket til er noe dere hadde likt? Takker, bukker og neier så meget for svar:)
Romla Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Min søster fikk nettopp sitt førstefødte barn, en nydelig liten gutt som jeg har blitt så heldig å bli fadder for! Dåpen skal være i november så jeg må finne gave:p Til fødselen gav jeg en nydelig godt selvstrikket pledd som hun er veldig fornøyd med. Til dåpen vet jeg hun ønsker seg sølvramme, dåpsattest beholder og sparebøsse formet som traktor, men jeg fant denne rammen og synes den var ganske stilig, men dumt at teksten står på engelsk, men tror dere jeg kan gi den for det om? Det er jo en litt anderledes ramme og jeg selv synes den var stilig og jeg tror hun kommer til å like den:) Også likte jeg denne bil-sparebørsen selv om hun ønsker seg en traktor men jeg tipper andre kommer til å gi henne sparebørsen, og jeg tror ikke andre kommer til å komme over den rammen jeg tenker på så jeg det jeg lurer på er egentlig om den rammen jeg har linket til er noe dere hadde likt? Takker, bukker og neier så meget for svar:) Eg syns dissa gåvane var kjempe flotte. Den ramma var jo super stilig, og at teksten står på engelsk er no ikkje noko problem. Eg syns at du bør gå for ramma og kanskje noko i tillegg.
Gjest redstar Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar:) Da kjøper jeg ramma, også får jeg se om jeg evnt kjøper en sparebørse eller om jeg finner noe annet:) Jeg er enig med at det med at tekster er på engelsk ikke gjør meg noe, men jeg tenkte bare og forhøre meg først:)
Romla Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar:) Da kjøper jeg ramma, også får jeg se om jeg evnt kjøper en sparebørse eller om jeg finner noe annet:) Jeg er enig med at det med at tekster er på engelsk ikke gjør meg noe, men jeg tenkte bare og forhøre meg først:) Det er nok smart å forhøre seg, du kan no eventuellt kjøpe noke som ungen får bruk for senere som en ekstra gåve. For det er så mange som gir ting som ungen har bruk for akkurat NO. Berre eit tips, det kan vere kva som helst.
Gjest redstar Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Skal besøke henne imorgen og forhøre meg litt, men ramma kjøper jeg uansett, synes den var så stilig:) Takk for tipset:)
Gjest redstar Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Men hva i all verden skal den andre tingen være? Jeg vet de får sånn kopp, tallerk og skål sett... Og fotballsmykke, sparebørse og sikkert smykker/armbånd.... Jeg ser på sånn håndklecape med navnet på men årh.. ikke så spennende det da men kansje jo? Hva skal jeg finne på.. 2 uker igjen til dåpen.. :/ Endret 20. oktober 2011 av redstar
Gjest Spinell Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Den minste Bergans-sekken begynner vel å bli en dåpsgaveklassiker etterhvert Jeg har kjøpt den til ganske mange dåpsbarn de siste 4-5 årene, og fått veldig gode tilbakemeldinger fra foreldrene. Endret 20. oktober 2011 av Spinell
Nivida Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Hva med noe som barnet har bruk for senere, som nevnt over? Eksempler kan være trehjulsykkel, gåstol, penger på bok, en liten sekk til å bruke i barnehagen osv.
Gjest redstar Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Takk for tipsene:) Det med sekken var jo en god ide og Nivida sine ideer har jeg også tenkt på men tinger er jo at dem må "lagre" dette helt til det kan brukes og de har alerede en hel hau med ting i leiligheten... Så eg føler det blir litt dumt og gi noe som tar "masse" plass for dem.. Nei dette var ikke lett... :/ Men den bergans sekken var en god ide, det var det men jeg kom på at Far kommer helt sikkert til å ville gi dette:/
Pebbles Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Hva med en bok? Eventyrbok, barnesangbok, godnatthistorier el.lignende. Eller barnebestikk? Medlemsskap i boligbyggelag kan jo være et alternativ (vet ikke om noen som har fått det, men boligbyggelagene reklamerer jo for det) - stort sett er medlemskap gratis frem til fylte 18år, så du må bare betale for innmeldingen.
helenaa Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Hvis din far kjøper sekk, kan du kjøpe matboks og/eller drikkeflaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå