AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er noe flau når jeg skriver denne tråden. Jeg har ikke hatt mange partnere bl.a. pga. et 10 års langt forhold før nåværende forhold. Da kunne jeg få orgasmer uten å gi fra meg en lyd. Men i nåværende forhold er dette helt annerledes. Han gir meg så gode orgasmer at jeg umulig kan holde kjeft. Særlig de siste gangene vi har hatt sex har de vært dobbelt så kraftige som til vanlig. Da blir det ekstra ille. Jeg er veldig redd for at naboene kan ha hørt noe, da vi bor i en tomannsbolig, og i tillegg står husene nokså tett rundt omkring her. Noen tips til rett og slett å dempe seg?
Pialill Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Hodet i puten? Har hatt samme problemet her hjemme de gangene jeg har hatt en mann på besøk, har romvenninne som sover i rommet ved siden av:fnise: Jeg demper meg ved å begrave hodet i puten og muligens bite på stoffet eller noe, hun er flink med ørepropper! Men er vel litt vanskelig å be naboene ta på seg ørepropper Uansett er det neppe noen krise om de hører dere innimellom så lenge dere ikke holder på langt på natt og holder dem våken
Roo Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg hadde ikke brydd meg om jeg hørte naboenes hyrdestund. Hadde de holdt meg våken hele natten derimot.. Bit i puta/dyna du
Sekretæren Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Om folk har behov for å konfrontere hverandre med hva de har sagt i tidligere tråder, kan det tas på PM. SportyShorty, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå