AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Hvor kjøper jeg barnegrind? Hvor er det billigst? Linker? Hvor er det mest kvalitet? Hva anbefaler dere? Hva bør jeg tenke på når jeg kjøper barnegrind? Jeg har en hund her som er altfor matglad og går inn på kjøkkenet og forsyner seg der inne. Ved kjøkkenet mitt er det en slags dørkarm med ingen dør. Så størrelsen bør være en vanlig innedør. Har prøvd å lære hunden å ikke gå inn på kjøkkenet men hun bare gjør det. Jeg skjønner det godt jeg fordi mat er jo godt og smaker godt.
bambus Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Hva med å kjøpe en barnegrind på ikea? billig og god kvalitet.
Rararara Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Barnas hus har tilbud på en nå iallefall.
Susan Sto Helit Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Ikea er vel billigst. Og kvaliteten er fin.
nessi Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Kjøp "kompostbinge" på plantasjen. Den består av 4 grinder som kan settes sammen og tas fra hverandre etter behov. Da kan du også bruke det andre steder ved behov (evt. ha med bort hvis du vil hunden skal ligge i gangen et sted)
Chiyo Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kjøpte barnegrind på Ikea. Brukte Ikea family kortet og fikk den mye billigere, men vet ikke om det går nå da. Denne er i alle fall ganske grei. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10191952/
bambus Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 fortsatt tilbud på barnegrind ved bruk av ikea family....
Miss moneypenny Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg kjøpte tregrind fra kidsandcare, 300 kr. Veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå