AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Ok? Har en jobb hvor jeg ikke får gått fra plassen min og stadig blir "forstyrret" av kunder. Og da er jo dette meget lettvint
Gjest Wanted Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Helt ok. Men du blir ikke mett, samtidig som det faktisk er like mye kalorier i denne som det er i et annet normalt mellommåltid. Sjansen for å spise mer kalorier i løpet av døgnet når man spiser Nutrilettbarer, er stor. Men om du ikke er på slankern eller slikt, go for it. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er ikke enig i hun over. Jeg har spist nutrilett som mm over laaang tid og det har ikke påvirket vekten i det hele tatt. Å det skal sies at jeg spiser normalt og er ikke på slanking eller noe lignende, har egentlig prøvd å gå opp i vekt, men får ikke til. Nutrilett dark chocolate er jo den som smaker aller best, og den er best i test av "slankebarer".
Kirby Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Funker ok, men jeg syns ikke den metter så lenge. Også, vær obs på evt. magerumling og luft i magen, det får jeg av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå