AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Hei! Har leita og prøvd utallige kjoler, men finner ingen som passer. Har en i skapet som er mørkeblå, og går til knærene. Har slått meg litt til ro med den. Men så er det sko. Kan jeg ha sorte høyhælte sko til mørkeblått? Tenkte førs på kremfarga, men det er sko jeg ikke tror jeg kommer til å bruke igjen, så vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det kun for en dag. Er student, og rimelig fattig for tiden så har rett og slett ikke råd til å handle både kjole og sko... Går det an med svarte sko til mørkeblå kjole?
Daxi Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 jeg mener at det skal gå helt ann... svart passer jo til alt
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Det går nok an, men jeg ville heller satset på lyse sko. Du trenger jo ikke dyre, flotte sko Dessuten hadde du jo tenkt å kjøpe ny kjole - da kan du jo ta av de pengene til å kjøpe et helt enkelt og pent par kremfargede eller lys beige sko Du finner f.eks helt greie sko på Økonomisko til 400,- Eller som disse
Kite Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Hva med sølvsko? Det kan du jo bruke til senere anledninger også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå