Gå til innhold

Hater å shoppe, men har funnet kur.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Var ute i byen i dag for å handle jule-klær.

Men fant jeg noe som passet? Neida. Er ganske liten av vekst, har små pupper og store hofter. Føler at alt ute i butikkene er beregnet på høye, rette jenter med store pupper.

Jeg er lei av å bli deppa hver gang jeg skal handle. Derfor har jeg bestemt meg for å åpne butikk selv! Det skal jeg selge egen-designede klær.

Alle buksene skal være dritkorte, toppene smale over brystet, bukse-linningene kjmpevide. Så jeg kan gå inn i en butikk, prøve klær og tenke: "søren, den passer ikke! Jeg har for lange bein, for liten rumpe, og for store pupper!" Det hadde vært noe.. Selvom det aller beste er å finne klær som sitter, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var ute i byen i dag for å handle jule-klær.  

Men fant jeg noe som passet? Neida. Er ganske liten av vekst, har små pupper og store hofter. Føler at alt ute i butikkene er beregnet på høye, rette jenter med store pupper.

Jeg er lei av å bli deppa hver gang jeg skal handle. Derfor har jeg bestemt meg for å åpne butikk selv! Det skal jeg selge egen-designede klær.  

Alle buksene skal være dritkorte, toppene smale over brystet, bukse-linningene kjmpevide. Så jeg kan gå inn i en butikk, prøve klær og tenke: "søren, den passer ikke! Jeg har for lange bein, for liten rumpe, og for store pupper!" Det hadde vært noe.. Selvom det aller beste er å finne klær som sitter, da.

:ler:

Jeg er også liten av vekst, er slank, har ikke så veldig mye pupp og nesten ikke antydning til hofter enda jeg er 23. :o

Mitt problem er at når buksa passer i livet er de for lange i bena og når benlengden passer er buksa alt for trang i livet. :sinna: Frustrerende. Går jeg på enkelte butikker for å lete etter bukser, så har de "hofter". Prøver jeg dem på, så henger hoftepartiet på buksa som noen krøllete poser langs siden min.

Nei..det skal ikke finnes klær for kvinner. :frustrert:

Skrevet

Hos meg er det andre veien, og ikke særlig gøy det heller. Er 1.80 lang, slank, str. 40 nede og 38 oppe. Nå jeg skal finne bukse er det ikke så lett det heller, når jeg til slutt finner en bukse som er lang nok i beina (nå snakker jeg penbukser - dongeri er ikke like vanskelig) er de for store i livet og rundt hoftene. Samme oppe, finner aldri gensere/jakker som er lange nok i armene i min størrelser. Er det ikke det ene er det det andre...

Skrevet

Mitt problem er at buksene er for lange i beina.

Skulle de mot formidning være passe i lengde, får jeg de ikke over hofta. Får jeg de over hofta, er de for vide i livet. :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...