AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 God morgen Har på meg grå dressbukse og hvit skjorte, men vil gjerne ha noe mer tildekkende oppe ved brystet og halsen. Er det greit å bruke et skjerf? Enten et svakt lyserosa skjerf eller mer knall til dette?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Klart det du kan, hvis det er et slikt inne-skjerf som vi bruker som pynt/varme på kontor. Det kommer ann på hvilken stilling dette er, men til min stilling innen økonomi, hadde ikke jeg tatt på et skjerf i knall rosa på intervju :-)
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Det er som lærer-assisent på høyskole. Det er ikke knall, men så lyst at det nesten er hvitt så svakt er det.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Bør jeg heller ta på et lys-turkist skjerf enn lyserosa? Hoff, må dra om 10 min... Følte det blei så skarpt med grått og hvit og at jeg trengte en annen farge i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Det er som lærer-assisent på høyskole. Det er ikke knall, men så lyst at det nesten er hvitt så svakt er det. Helt sikkert kjempefint det :-) Jeg mente bare at jeg ikke ville brukt knall-farger, dusere farger går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå