Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg til tider er umulig, vrien, sur, grinete - you name it...

Jeg vet også at min mann er en fjott, dust, surpomp osv....

Men hør nå her da - i ett av mine villeste påfunn forleden dag sier jeg : "la oss pusse opp kjøkkenet til jul"

Han sier ikke noe, bare hører meg ferdig..

Jeg har hatt rødt kjøkken nå i flere år, og hver jul er det samme styret med pynt og gardiner osv ikke sant... Så jeg forbante hele julen i fjor at jeg skulle ha nytt lyst kjøkken til i år da... Derfor hastet det jo ikke sant??

Så der står han da - min ektemann i gode og vonde dager, og ser for seg de vonde komme rett inni julen ikke sant.. "Pusse opp nå" sier han svakt.. "Klart det" svarer jeg og raser ut til en malerforretning.. Handler inn maling, nye lister, ny benkeplate, koster osv.. kommer hjem glad og fornøyd... Ser nok at min kjære har nådd grensen for et nervøst sammenbrudd, men later som ikke noe og starter flytte ting ut av veien for å vaske.. Han tusler in på kjøkkenet og hjelper da til, om enn litt stille...

Ungene i seng og mor sovner på sofaen...

Dagen etter kommer jeg hjem fra jobb, og hele kjøkkenet er nyvasket og klart til maling!! Han står på som bare rakkeren min kjære. Vi jobbet to dager side om side, slitne etter jobb og studier - og i dag fire dager etter er vi ferdige og har til og med fått opp julepynt!!

Han som trodde jeg var på randen av galskap smilte og sa at dette fikset vi jo bra...

Jeg må innrømme for dere - jeg hadde aldri trodd det skulle gå på så kort tid uten en eneste krangel...

Så jeg sitter nå foran Pc`n og titter bort på ham som ligger i sofaen helt utslått.. Skal liste meg bort nå - gi ham et kyss og si "alt for deg, kjære"

:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint dere fikset det da :)

Det ble sikkert kjempebra - :P

Skrevet

heldig du er da! Herlig kar og fint kjøkken!

Skrevet
Det ble sikkert kjempebra - :P

Det "ble mye større" liksom, varmere og en deilig plass å sitte å se utover vakre fjell og fjorder tidlig en vintermorgen :-) I går fikk vi snø også - mmm... julestemning...

Skrevet

det er det kosligste, hyggeligste og søteste jeg har hørt på lenge.

Grattis med nytt kjøkken til jul.

Skrevet
Grattis med nytt kjøkken til jul.

Tusen takk - :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Snill mann du har :wink:

Slik mann har jeg også, som er med på mine påfunn. :ler:

Skrevet

Så herlig å lese! :D Gratulerer med nytt kjøkken!

K

Skrevet

Så bra! :)

All ære til deg som har initiativet, og enda mer ære til han som har hjulpet deg! Pass på å rose ham og minne ham på dette ofte, så varer den gode følelsen enda lenger. Og så går det kanskje like fint når du vil gjøre noe med stua. ;)

Catzy

Skrevet

Så herlig dette var å lese!! Et friskt pust mellom alle samlivsproblemene!! :D

Lillian

Skrevet

Det var en skikkelig glad historie, nå skal jeg gå å legge meg, prate litt med kjæsten i telefonen og ikke lese flere "triste" innlegg her. Det var en fin avslutning på kg halvtimen;)

Gratulerer med nytt kjøkken, det hørtes innmari fint ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...