Gjest LadyBlabla Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Er det overhodet mulig, og kan noen forklare hvordan? Takk på forhånd
*Sinnataggen* Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Er den slettet så er den nok slettet, så du får nok finne andre måter å snoke på
Gjest LadyBlabla Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Er den slettet så er den nok slettet, så du får nok finne andre måter å snoke på Snoking er en ting, men når jeg vet at mannen lyver for meg om diverse ting akter jeg å finne bevisene for det ;-) Men takk for svar, regnet ikke med at det gikk ann.
*Sinnataggen* Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Slettet Endret 19. oktober 2011 av solosuper10
*Sinnataggen* Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Om det er at han ser på xxx så la ham davel:)
Gjest LadyBlabla Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Om det er at han ser på xxx så la ham davel:) Litt usikker på hva du mener med xxx, men klart han får lov til å se på hva han vil :-) Det er diverse nettsider med bruk av chatt og webcamera som er problemstillingen her, noe som er å trå langt over mine grenser.. Desverre vet jeg av erfaring at han innrømmer ingenting før de konkrete bevisene blir lagt på bordet, men det skulle ikke være like lett å skaffe som jeg trodde ;-)
*Sinnataggen* Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 dder er en liten mulighet skal du vite. jeg skal faktisk lage en egen tråd om akkurat det der. følg med:)
Gjest LadyBlabla Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 dder er en liten mulighet skal du vite. jeg skal faktisk lage en egen tråd om akkurat det der. følg med:) Leste tråden din, og løsningen du kom med virket litt for avansert for min del dessverre, men takk for rådet uansett :-) Ønsker ikke å følge hvert eneste tastetrykk som blir gjort, er bare logg over en viss tidsperiode jeg trenger tilgang til, eller innstillinger som hindrer vedkommende i å slette logg da jeg vet hvilke dager og når på døgnet det foregår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå