ecathari Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Hei Jeg vil ta med kjæresten på ferie i midten av November, men er litt usikker på hvor vi bør dra. Vi har begge sykt lyst til å dra til Italia, men det er kanskje litt kaldt der i november..? Jeg har også tenkt litt på Egypt, men jeg har to "problemer" når jeg skal planlegge tur. Hehe Kjæresten min hater å fly, og vil helst bruke kortest mulig tid i luften... Hvor lang tid tar det å fly til Egypt f.eks...? Og han kjeder seg fort. Så en uke på en strand er ikke greia for oss... Derfor tenkte jeg kanskje at Egypt kunne være fint, for da kan vi slappe av en dag eller to i vannet, men så kan vi også dra på utflukt til f.eks Kairo og pyramidene.. Men det er dette med at han hater reising igjen.. Fly og buss er det verste, og hvis man skal til f.eks Sharm el Sheik, så er det vel en ganske lang busstur til Kairo...? Hm... Forslag på hvor vi kan dra, og hva vi kan finne på mottas med stor takk Og vi må forresten ikke et sted hvor vi kan bade, bare orker ikke å reise et sted som er like kaldt som Norge på den tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå