minienthe Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 er på jakt etter vektarmbånd og ankelbånd som sitter godt og som er uten skarpe kanter når de bøyes, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette på nett ?
Gjest navnelapp Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Dette er berre tull og tøv og juks og bedrag, kjære du. Ikkje kast bort pengane på dette. Forbrukarombodet har gått ut og advart mot slike dingsar maaange gongar.
minienthe Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2011 Dette er berre tull og tøv og juks og bedrag, kjære du. Ikkje kast bort pengane på dette. Forbrukarombodet har gått ut og advart mot slike dingsar maaange gongar. he he, nå tenker jeg på armbånd og ankelbånd som har vektkuler/sand innlagt i små "poser" rundt hele båndet. gir en ekstra piff når man bruker armer og ben og vil ha litt ekstra vekt under trening og arbeid. er fullstendig klar over at disse magiske "bruk meg og mist 40 kilo uten å jobbe" greiene bare er tull
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 De har noen her. Har dessverre ingen erfaringer med hvordan de sitter osv. selv
minienthe Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2011 vektMANSJETTER var det de het ja... kanskje ikke så rart jeg ikke fant noe når jeg søkte
Gjest navnelapp Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 he he, nå tenker jeg på armbånd og ankelbånd som har vektkuler/sand innlagt i små "poser" rundt hele båndet. gir en ekstra piff når man bruker armer og ben og vil ha litt ekstra vekt under trening og arbeid. er fullstendig klar over at disse magiske "bruk meg og mist 40 kilo uten å jobbe" greiene bare er tull Hihi, flott, då er vi på same planet! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå