Kardinal Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Trenger litt hjelp til bryllupskjole jeg. Hadde vært evig takknemlig, for dette kjole styret er ikke bare bare for meg :gjeiper: Først av alt, jeg er ikke noe "kjole jente". Aldri likt kjoler, aldri følt meg vel i det og liker generellt ikke å pynte meg. Bryllupet vårt blir på en strand i utlandet, avslappet og uformelt akkurat i min stil. Nesten så jeg vurderer å gifte meg i bukse, så slipper jeg så mye styr Men et sted må vell grensen gå Tenker at kjolen må være lys, enkel og egentlig mer type selskapskjole. Har kikket litt på internett, men jeg er jo nødt å prøve kjolen. Så lurte på om noen har kjennskap til butikker som selger slike kjoler på vestlandet? Og det er jo alltids et STORT pluss om de i tillegg er flinke og har god service Endret 16. oktober 2011 av Badekar
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Det ligger en floyd butikk på åsane senter, de bruker og ha lye fine kjoler til en grei pris;)
Lyra Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 De har jo veldig mange ulike brudekjoler på salongene, fra de helt enkle til svære ballkjoler med mye bling. De har også selskapskjoler som en sikkert også kan få i hvitt. Jeg anbefaler virkelig Brudehuset i Bergen, kjempehyggelige damer som gir god service. Har vært fornøyd på Belle Amie også, men der kan en være uheldig med hvem man møter på, har nemlig også opplevd dårlig service der.
Kardinal Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2011 Tusen takk for hjelp :blomst: Ser ut som jeg/vi tar oss en svipp tur til Bergen da:) Hvor ligger Brudehuset da? I sentrum? Og hvor ligger Belle Amie? Kan jo ha det som en reserveløsning om jeg ikke finner noe på brudehuset.
Lyra Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 De ligger i sentrum begge to. Brudehuset ligger bak Den Nationale Scene, mens Belle Amie ligger i nærheten av politihuset. Brudehuset fører jo også Agape, og jeg vet at flere som vil ha litt enklere kjoler har kjøpt Agape selskapskjoler i hvitt
Kardinal Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2011 De ligger i sentrum begge to. Brudehuset ligger bak Den Nationale Scene, mens Belle Amie ligger i nærheten av politihuset. Brudehuset fører jo også Agape, og jeg vet at flere som vil ha litt enklere kjoler har kjøpt Agape selskapskjoler i hvitt Tuuuuusen takk!!!! :takke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå