chimp Skrevet 6. desember 2003 #1 Skrevet 6. desember 2003 Jeg har fått musesyke.....i høyrehånda! Den er helt nummen og slapp! Tror jeg går og spiser julemat isteden for å bruke musa.....
Gjest Labello Skrevet 6. desember 2003 #2 Skrevet 6. desember 2003 -huff! stakkar deg Jeg har hatt musesyken for noen år siden. Det varte i et halvt år. Jeg måtte lære meg å bruke venstre hånda men så fikk jeg bestennelse i den armen og. Husk å ta masse pauser. -Og gjerne lær deg å bruke tastaturet.
Imax Skrevet 7. desember 2003 #4 Skrevet 7. desember 2003 Lær deg hurtigtaster og gjør det til en vane å bytte armen du har på musa. Jeg har selv slitt med musesyke, men etter at jeg ble frisk har jeg fortsatt med å ta annen hver måned med høyre og venstre arm, og det hjelper! I tillegg til at det jo er greit å trene på finmotorikken på venstrearm også... God bedring!
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2003 Takk for tipsene! Er litt bedre idag...........Fins det en hurtigtast for oppdatering fårrsempel???? Bruker jo den funksjonen rimelig mye på KG....
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2003 Tilbake.....Fins det hurtigtast for den oxo????
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2003 Disse to er egentlig uvurderlige på KG........
Imax Skrevet 8. desember 2003 #11 Skrevet 8. desember 2003 Jepp, backspace tasten over entertasten. NB tror den bare funker dersom du ikke har klikket deg mye rundt på siden.
Arketypen Skrevet 8. desember 2003 #13 Skrevet 8. desember 2003 AAAARRRGGGHHHH!!! KLARER ikke mer!!!!....... Chimp: Med tanke på sammenhengen mellom deg og navn på tråden..... Jeg er sikker på at jeg kan kurere deg!....
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2003 AAAARRRGGGHHHH!!! KLARER ikke mer!!!!....... Chimp: Med tanke på sammenhengen mellom deg og navn på tråden..... Jeg er sikker på at jeg kan kurere deg!.... :o Kan du virkelig det, Lasse! Når passer det????
Arketypen Skrevet 8. desember 2003 #15 Skrevet 8. desember 2003 Anytime kjære! Bare tanken på magen gjør meg i stand til å kurere langt mer enn musesyke forresten Har forresten litt problemer med den nye signaturen din... Ikke tror jeg den gjelder meg heller...
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2003 Anytime kjære! Bare tanken på magen gjør meg i stand til å kurere langt mer enn musesyke forresten Har forresten litt problemer med den nye signaturen din... Ikke tror jeg den gjelder meg heller... Lar meg villig kurere..... Signaturen??? Fri tolkning av Madammens.... chimp er en notorisk signatur-tyv!
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #18 Skrevet 8. desember 2003 lureape' date=' det er det du er... :-? :x [/quote'] Ertelysten.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå