Gå til innhold

Burde det ende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

alt er så vanskelig, skjønner ingenting. jeg har det jo egentlig så bra...bedre enn så mange andre her i verden! men hvorfor denne trangen om å ende alt, få bort all forvirringen. all sorgen, og ikke tenke mer. for hver dag er det en tåre som venter.og er det virkelig noen som elsker meg? hadde de hatt det bedre uten meg?jeg aner ikke hva jeg kan gjøre bedre... bare det å få ut alt jeg tenkte på var så dumt, og kommer aldri til å skje igjen. så egoistisk å bare sende alt på mine foreldre,og gå til psykolog. noe som ikke kommer til å hjelpe i det hele tatt. og slutte på skolen litt, men så begynne. kommer aldri til å holde ut alt presset på hverdagene. jeg er så utakknemelig.hadde det vært enklere hvis jeg bare ble revet bort? det er så mange spørsmål...og nå bryr jeg meg ikke om fysiske smerter på meg. heller det motsatte, jeg nyter det.jeg beklager så mye for å ta frem dette her, men håpet på noens meninger eller hjelp...værsåsnill

14 år jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest happy_me

Alt faller på plass til slutt skal du se :) løser ingenting å bare gi opp ihvertfall. Du er en STERK ung kvinne, og du kan klare det meste, selv på en regnværsdag :regn:

Du har hele livet ditt framfor deg, og alt blir jo bare bedre og bedre. Snakk med foreldrene dine du, viss du føler du trenger hjelp. De er der for deg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

kan det stemme at du søker en dypere sannhet enn den perfekte vestlige verdens sirkus ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anonymbruker!

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Kråkesaks, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det stemme at du søker en dypere sannhet enn den perfekte vestlige verdens sirkus ?

Ha deg vekk fra forumet vårt! Kom ikke her og prøv å hjernevaske en ung jente som sliter.

Jeg har rapportert deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...