Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som tittelen tilsier er jeg på leting etter en god mascara for en naturlig look. Trenger ikke gi superlange vipper og max volum og alt det der, det viktigste er at det er lett å få til et jevnt resultat uten klumper. Noen som har en favoritt de kan anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt clinique sin! Husker ikke akkurat hvilken type jeg har nå, men det er den som fjernes med bare varmt vann. Helt genial, drysser aldri og ser veldig fin og naturlig ut :)

Skrevet

Jeg bruker "Define-A-Lash" av Maybelline, brukt den kjempe lenge, synes den gir en ganske naturlig look.

Skrevet

Jeg elsker maskaraene til clinique. Jeg har prøvd de fleste og favoritten blant favorittene er lash-doubling mascara eller hva den nå heter. Eneste som ergrer vettet av meg er at de tørker ut så fort. Med clinique har jeg maskara i 4-5 uker og så må jeg ha ny.

Av rimeligere alternative er Max Factor masterpiece max veldig bra...med ett strøk gir denne et fint og naturlig resultat, og med to lag kan man få volum. Den jeg bruker mer nå kjøpte jeg i England og heter Pump up the volume og er fra Collection 2000. Ett strøk gir perfekt dag-sminke, også på egenhånd, og også denne kan bygges opp for å faktisk gi så mye volum som den lover.

Skrevet

Alle Lancome mascaraene er veldig fine!

Prøvde faktisk H&M mascara og den var veldig bra! Stor pluss at den bare koster 59 kr! Anbefales :)

Skrevet

Max Factor False Lash Effect, bruker den ikke selv fordi den er for naturlig for meg :)

Skrevet

L`oreal telescopic eller Lancome Hypnose :)

Skrevet

Origins er jeg veldig fornøyd med!

Skrevet

Jeg elsker maskaraene til clinique. Jeg har prøvd de fleste og favoritten blant favorittene er lash-doubling mascara eller hva den nå heter. Eneste som ergrer vettet av meg er at de tørker ut så fort. Med clinique har jeg maskara i 4-5 uker og så må jeg ha ny.

Hmmm, jeg har hatt min siden rett etter påske, og syns den fungerer helt fint fremdeles. Den var nok litt bedre den første mnd, men den er fremdeles den beste mascaren jeg har prøvd. Elsker den rett og slett :rodmer:

Skrevet

Helena Rubinstein-lash queen sexy blacks, skiller vippene og gir volum. Jeg er veldig fornøyd med denne :)

Skrevet

Ta en eller to dråper vann oppi den så er den så god som ny. Du kan også koke vann, og legge maskaraen din oppi det kokte vannet i 10 minutter.

Skrevet

Ta en eller to dråper vann oppi den så er den så god som ny. Du kan også koke vann, og legge maskaraen din oppi det kokte vannet i 10 minutter.

Skrevet

Hvis du vil at mascaraen skal lage skikkelig pandaøyne, er det lureste man kan gjøre å putte vann oppi den.

For naturlige vipper anbefaler jeg Max Factor Lash Extension Effect. Den gir et veldig naturlig resultat, og er altså ikke noe for den som søker mye volum selv om den til en viss grad kan bygges opp. Jeg har aldri vært borti en mascara som har klumpet mindre enn denne. :)

Skrevet

Hvis du vil at mascaraen skal lage skikkelig pandaøyne, er det lureste man kan gjøre å putte vann oppi den.

For naturlige vipper anbefaler jeg Max Factor Lash Extension Effect. Den gir et veldig naturlig resultat, og er altså ikke noe for den som søker mye volum selv om den til en viss grad kan bygges opp. Jeg har aldri vært borti en mascara som har klumpet mindre enn denne. :)

Enig! :D

Gjest Survival
Skrevet

Jeg bruker Max Factors 2000 Calorie Mascara fordi den ikke klumper, den er bra, gir naturlige vipper og den er billig.

Skrevet

Dyr: estee lauder double ware

Billigere: Max factor 2000 calories

Skrevet

Jeg bruker for tiden L'Oréal (Volumnious 4x Waterproof).

Den er bra og ikke så dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...