AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har aldri vært på julehuset i Drøbak. Dere som har vært der, anbefaler dere at jeg tar meg en tur? Åååå, gleder meg til julen! Sitter her høygravid, og gleder meg til advent og julen med et lite nurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 16. oktober 2011 #2 Del Skrevet 16. oktober 2011 Å! Det samme har jeg lurt på! Har også hørt så mye koselig om Røros og julemarked! Tenk nå nærmer vi oss november, og etter november kommer jo desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Del Skrevet 16. oktober 2011 Å! Det samme har jeg lurt på! Har også hørt så mye koselig om Røros og julemarked! Tenk nå nærmer vi oss november, og etter november kommer jo desember Får bare vente å se om vi får svar fra noen som har vært der da Ja, det er en herlig tid vi går i møte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, julehuset i Drøbak er veldig koselig. Best i November eller Desember, litt mer rart i juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå