Anetteee Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Hei! Hva syns dere om facebook? Jeg syns det er en bra side, der man får oppdateringer. Mye morro, og man kan leke seg med spill og finne kjekke gutter på ''søk'' feltet Hva syns du?
Klikk Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Er drittlei hele facebook, men allikevel er det det første jeg sjekker hver gang jeg titter innom dataen. Rart med det der.. 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Hvor finner du kjekke gutter sier du?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Hvor finner du kjekke gutter sier du?
Anetteee Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2011 Hvor finner du kjekke gutter sier du? På søk. Bare skriver inn navn og slikt, eller søker på venner av mine venner. Finner alltid noe der
Gjest Apophis Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Det er eit elsk/hat forhold. Eg vurderer å bare slette heile skiten egentlig, men så er det kjekt å ha ein måte å oppdatere seg på livene til venner, bekjente og familie man ikkje ser så ofte. 1
Gjest Sobril Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Drittlei. Står utrolig mye uinteressant svada der, og blir allikevel avhengig. Derfor slettet jeg profilen min for 3 uker siden. Har ikke savnet face et sekund.
LeaMichele Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 jeg er drittlei hele greia! jeg hadde sletta face før jeg ble sammen med typen min, savna det ikke i det hele tatt. men når jeg traff han så måtte jeg jo inn å snoke og siden har jeg bare hatt den der. han jobber på båt så er lenge borte om gangen, og hender han har bedre nett enn telefon dekning, så vi har litt kontakt der mens han er ute. men han er nesten den eneste jeg prater med der inne.hender jeg kommenterer om det er no spennende, men det er skjeldent! 1
Klikk Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Det er eit elsk/hat forhold. Eg vurderer å bare slette heile skiten egentlig, men så er det kjekt å ha ein måte å oppdatere seg på livene til venner, bekjente og familie man ikkje ser så ofte. Jeg og har tenkt mange ganger på å slette facebook, senest denne helgen! Men så får jeg meg samtidig ikke til å gjøre det. Snodig
Gjest otrivin Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Dritlei. Ok til å avtale ting, snakke med venner, invitere til fester osv, ellers kjedelig. 1
Gjest Optimo Skrevet 17. oktober 2011 #11 Skrevet 17. oktober 2011 Greit verktøy til å holde kontakt og holde seg oppdatert. Skulle ønske folk kunne drite i å legge ut så mye uinteressant, bare. "nå har jeg stått opp og skal på jobb!" -fint for deg da! Utviklerne av Facebook gjør jo også det de kan for å få folk til å rømme. Designet på siden blir ikke akkurat bedre når det lanseres oppdateringer!
Jade Skrevet 29. oktober 2011 #12 Skrevet 29. oktober 2011 Fin side til å holde kontakten med folk på i tillegg til RL. Et godt alternativ til mail, da mange som (før Facebook) skiftet mailadresse og/eller mobilnr oftere enn de skiftet sokker. Evt. ikke sjekket mailen sin mer enn 3 ganger i året. De nærmeste har jeg kontakt med face to face og via telefon. Men av og til Facebook eller MSN også. Liker ofte godt å se bilder som folk legger ut. Mye fjas og tull, men det er kjapt å overse og skjule.
Cata Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Helt greit til sitt bruk. Jeg bruke den fortrinnsvis til å holde kontakten med slekt og venner som bor langt unna. Hadde aldri giddet ringe ofte nok til å holde kontakt på den måten.
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Har aldri hatt facebook, og kommer aldri til å ha det! Det er ikke mange av oss gitt:p 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Liker ikke facebook, er kanskje innom 2-3 ganger i uken i sånn 3min hver gang. Også blir jeg paranoid av alle linkene man uheldigvis kan trykke på, og da vil alle vennene se det. 1
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg synes det er en fin måte å holde kontakt med bekjente på. Mvh Yvonne 1
Roo Skrevet 30. oktober 2011 #17 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg hater facebook og føler det er blitt en skrytearena om folks perfekte liv! Likte det godt i starten husker jeg, kom i kontakt med mange gamle venner og bekjente. 1
MalloryK Skrevet 30. oktober 2011 #18 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har slettet min! Eller deaktivert den da, siden man ikke kan slettes fullstendig. Slettet all info og alle bilder (bildene var et helvete å slette, ihvertfall hvis man har mange bilder i et album, måtte slette ett og ett bilde) 1
HedvigR Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er storbruker av Facebook, er kanskje litt for avhengig. Særlig event- og gruppefunksjonen brukes mye, for å planlegge, og å ha en fin oversiktlig privatside med de man velger selv. Også er jeg glad i å se andres, og å dele egne bilder. Veldig koselig synes jeg.
slask Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Jeg er litt dritlei Face-greiene uten å være noen stor bruker. Brukte det en del til å legge ut gamle bilder som folk i nabolaget syntes var moro siden det var bilder som mange kjente seg igjen i. Liker ikke at folk tror de kan bruke det til å kontakte folk og forvente responstid på samme måte som sms og mail. Nå som nærmest alle aviser og nettsteder har Facebook-kommentarfelt så er jeg av personvernhensyn sjelden innlogga på Facebook. De skal få lov til å "oppbevare" minst mulig av mine spor. Jeg sletter også cachen i nettleseren ofte av samme grunn. Hver dag. Samt at jeg faktisk surfer i "privat-modus" ganske ofte. Det er tragisk at de fleste ikke bryr seg døyten om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå