AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg vet, jeg vet.. disse trådene finnes i dusiner fra før av. Men jeg opplevde noe som jeg bare må lufte her inne; Jeg fikk en svak, men tydelig rosa strek på min stav fra billige-tester.no. Men problemet er at jeg ikke tok tida!! Jeg er, som mange av dere sikkert også er, godt vant med skuffelsen når ingenting skjer, måned etter måned. Derfor kan jeg bare beregne tiden sånn ca. Da jeg leste av resultatet, hadde det ikke gått myyye mer enn 5 min. Hvis det i det hele tatt hadde gått over 5 min... Ser dere? Noen som har noen erfaringer i fht til svake streker, muligens over tiden? Jeg er anonym ja
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Svak strek er strek uansett! Så ja, jeg vil si att du er nesten 100 % sikker gravid. For å få strek må kroppen uskille stoffet, og det gjør den ikke om du ikke er gravid. Ta en ny imorgen, med morraurin så tipper jeg streken blir mer synlig. Og forresten.. Gratulerer :kgbaby: 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Svak strek er strek uansett! Så ja, jeg vil si att du er nesten 100 % sikker gravid. For å få strek må kroppen uskille stoffet, og det gjør den ikke om du ikke er gravid. Ta en ny imorgen, med morraurin så tipper jeg streken blir mer synlig. Og forresten.. Gratulerer :kgbaby: Oi, oi, min første gratulasjon... Takk for svar! Skal teste imorra, ja, helt klart! Men lurte veldig på det med tidsfristen altså... Redd for å håpe for mye!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Du er nok gravid ja, kommer ikke strek uten (skal hvertfall ikke, med mindre testen kan være utgått på dato, eller lignende) Gratulerer! :D
Athene Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Billigstrimlene har tullet med meg innimellom. Jeg har opplevd at test på test har blitt positiv etter 5-10 minutter, dersom jeg har testet med konsentrert urin, og jeg er ikke gravid. I utgangspunktet er en strek en strek, men en strek som kommer etter tidsfristen skal man ikke se på. Billigstrimlene er så sensitive at de kan slå ut på nivåer på ca 10 dersom de får ligge og "virke" en stund, derav er det skummelt å lese av etter tidsfristen. (Man har alltid et nivå på 3-6 i kroppen, selv om man ikke er gravid). Men en strek som kom såpass nærme fem-minutters grensa er sannsynligvis en strek. Jeg krysser fingrene for at du får det svaret du vil ha. Men ta en ny test i morgen, og se på klokka, for å være sikker
nouveau Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg var altså gravid... 6+3 i dag! (TS her)
Athene Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg var altså gravid... 6+3 i dag! (TS her) Gratulerer!! Beklager et noe missvisende svar, men jeg så ikke at hovedinnlegget var noen dager gammelt
Trolljenta79 Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg var altså gravid... 6+3 i dag! (TS her) Gratulerer såååå mye med spiren Måtte den sitte godt å trygt i 9 hetlige ruge måneder -Trolljenta79 Endret 25. oktober 2011 av Trolljenta79
nouveau Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 Takk til alle damene som tok seg tid til å svare! (...og for gratulasjoner, er jo så tidlig at det er få som vet det, derfor er deres veldig koselige )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå