CathFoto Skrevet 17. oktober 2011 #21 Skrevet 17. oktober 2011 Hjelpes! Maken til mange kjipe svar fordi ts er 16 år. Når man er 16 år tas mange avgjørelser rundt utdannelse/fremtid som påvirker livet i mange år fremover. At man faktisk undersøker markedet for det yrker man er interessert i tyder på modenhet, ikke det motsatte. Ts er 16 år, ikke 7 år, så slutt å svare som hun er det. Begynner å lure på om mange her inne har glemt hvordan det er å være noe yngre, enkelte svar tyder på det. Til ts så vil jeg si at du kanskje bør sjekke hva du trenger i et slikt yrke. Organiseringsevne, viss peiling på dekor etc og ser om det er en utdannelse som passer med dette. Og ikke hør på de som mener yrket er håpløst, hadde ikke vært mye spennende yrker her til lands om alle gründere hørte på slikt. 1
Grønt blad Skrevet 18. oktober 2011 #22 Skrevet 18. oktober 2011 Brudepikene driver med bryllupsplanlegging i inn- og utland. Det går sikkert an å sende en e-post å spørre om hvordan det er å være bryllupsplanlegger og hvilken bakgrunn de har. Jeg tror ikke markedet for bryllupsplanleggere er stort, men jeg tror det er voksende.
Anglofil Skrevet 18. oktober 2011 #23 Skrevet 18. oktober 2011 Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg, mye av gleden rundt bryllupet var nettopp planleggingen. Mvh Yvonne
Wee Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #24 Skrevet 18. oktober 2011 HALLO!!!!! Jeg sa at jeg kunne tenke meg å bli det!!! Jeg sa ikke at jeg er fast bestemt på å bli det. Jeg har heller ikke så veldig lyst å bo i dette landet senere i livet, jeg vet at dette yrke ikke passer her i Norge. Så dere trenger ikke ta spørsmålet så seriøst. Og når det gjeller ballkjolen så betaler jeg ALT selv. Det er mine 4000 kr. Jeg valgte å bruke litt av konf pengene mine på ballkjole. Så jeg spør: er det virkelig et stort problem her?
Grønt blad Skrevet 19. oktober 2011 #25 Skrevet 19. oktober 2011 HALLO!!!!! Jeg sa at jeg kunne tenke meg å bli det!!! Jeg sa ikke at jeg er fast bestemt på å bli det. Jeg har heller ikke så veldig lyst å bo i dette landet senere i livet, jeg vet at dette yrke ikke passer her i Norge. Så dere trenger ikke ta spørsmålet så seriøst. Og når det gjeller ballkjolen så betaler jeg ALT selv. Det er mine 4000 kr. Jeg valgte å bruke litt av konf pengene mine på ballkjole. Så jeg spør: er det virkelig et stort problem her? Ingen grunn til å hisse seg opp. Det vil alltid være noen som er negative på et forum, og dem får du bare overse. Du har da også fått seriøse svar og støtte, fokuser på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå