Gå til innhold

Forslag til god symaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat arva 20 000 av bestemor og vil bruke det på noe hun ville blitt stolt over og da tenker jeg symaskin for hun sydde mye og vi har lagd noen ting sammen også. Men jeg vet ikke så mye om hva som er bra så jeg trenger forslag fra dere. Hva slags maskin er god og hvor mye må man gi for en bra maskin? Vil bruke den mest til interiør men vil gjerne sy litt klær og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye skal du sy? Altså, kommer du til p bruke den mye?

Hvor mye penger vil du bruke på den?

Vil du ha en vanlig symaskin?

Ønsker du også en overlockmaskin?

Skrevet

Jeg har en fra Pfaff, er veldig fornøyd. Kostet vel rundt 8000,-

Ville vurdert om jeg var deg å kjøpe en maskin og en overlock om du skal sy mye.

Ofte kjøper mange en maskin som er mer avansert enn behovet, når det man har mest behov for er rettsøm og sikksakk.

Det som var et av mine kriterier var at den skulle være sterk nok til å sy jeans.

Skrevet

Ja, jeg kommer til å bruke den mye. Vil sy mest mest quilting og home decor. Har lyst til å ha dekorative sømmer også, og kunne tenke meg at den har falsk overlock. Trenger ikke overlock maskin i denne omgang og har ikke tenkt å bruke hele summen, men rundt 5000 kanskje.

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg Janome DC 4030

Den er ganske lik den mora mi har, og jeg syns den er kjempefin å sy med:)

Koster rett under 5000 på symaskiner.no

Skrevet

Viss du sender en mail til han som driver tonje brodering så får du veldig god hjelp. Jeg har ikke greie på quilting.

Skrevet

Den jeg har, har ekstra mye plass i bredden, noe som er fordelaktig når man f.eks skal quilte.

Skrevet

Det ble en Janome Decor Computer 3160Q til ca. 5000 kroner, så vet dere det :) Nå venter jeg bare på at maskina skal komme hjem til meg :hjerte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...