AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvilken mp3 spiller anbefaler dere? Skal ønske meg i julegave og mamma sa jeg må komme meg ønske nå, da hun skal ut å reise og handle julegaver. Hva er det bedre nå? Ipod? Creative? el? Trenger raske gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har hvert fall vært fornøyd med mine Creative Zens. Tror de aller fleste moderne MP3-spillere er omtrent like bra alle sammen, du må bare finne en med den funksjonaliteten du ønsker. Ønsker du at spesifikke filformater skal kunne avspilles? Er du avhengig av skjerm? Vil du ha mulighet for videoavspilling? osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har hvert fall vært fornøyd med mine Creative Zens. Tror de aller fleste moderne MP3-spillere er omtrent like bra alle sammen, du må bare finne en med den funksjonaliteten du ønsker. Ønsker du at spesifikke filformater skal kunne avspilles? Er du avhengig av skjerm? Vil du ha mulighet for videoavspilling? osv. Jeg har bare hatt creative til nå, men er åpen for forandring. Jeg er avhengig av at det skal være en skjerm. den jeg har nå synes jeg er litt "liten og klumpete" mister den ofte når jeg er ute å jogger. Har en creative zen v. Finnes det noen spillere den man kan administrere (?) og lage forskjellige spillelister? Og er det bare ipod som har slike remmer man fester på armen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catfish Skrevet 21. oktober 2011 #4 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvilken mp3 spiller anbefaler dere? Skal ønske meg i julegave og mamma sa jeg må komme meg ønske nå, da hun skal ut å reise og handle julegaver. Hva er det bedre nå? Ipod? Creative? el? Trenger raske gode svar Jeg har både hatt en Creative Zen Micro og iPod Touch. Superfornøyd med siste, den har jeg hatt helt fra 2007 og den fungerer flott fremdeles! Et lite tips hvis du får iTouch - kjøp noe silikon case eller annen type beskyttelse med en gang, ellers blir den flotte blanke baksiden ripete på en-to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå