loppekasse Skrevet 16. oktober 2011 #1 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg mener jeg så noe om et tilbud på The north face duffel bag m, tidligere denne uken, men nå husker jeg ikke hvor. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 18. oktober 2011 #2 Del Skrevet 18. oktober 2011 Anton Sport har i hvert fall hatt de på tilbud lenge, vet ikke om det er slutt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkharepus Skrevet 2. november 2011 #3 Del Skrevet 2. november 2011 Sportsnett har støtt og stadig tilbud på disse bagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 2. november 2011 #4 Del Skrevet 2. november 2011 Intersport har til halv pris tror jeg. Noen som vet hvor store xs og s egentlig er? Tenker som håndbagasje på fly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 3. november 2011 #5 Del Skrevet 3. november 2011 Intersport har til halv pris tror jeg. Noen som vet hvor store xs og s egentlig er? Tenker som håndbagasje på fly. XS er vel eigentleg slik liten gymbag som vi hadde på skulen, den går i alle fall inn. Trur S skulle vere greitt også, men sjekk heimsiden til TNF, der står visst måla, så kan du berre sjekke mot måla for håndbagasje. Forøvrig ser ein jo at folk tek med seg heilt utruleg mykje inn på flyet, det ser ikkje ut til at nokon stoppar noko i det heile. Utruleg irriterande for oss som både les og fattar reglane og som dermed blir straffa med å ha alt under setet fordi ein eller annan tufs skal ha med seg halve stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 3. november 2011 #6 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Jeg har alt under setet uansett hva jeg har med jeg Raskt ut! (Dessuten rekker jeg ikke helt opp >.>) Men når jeg ser på hjemmesiden så kommer det bare opp liter.. Xs er 25 liter, S er 42 liter. Men liter sier meg ganske lite >.< Endret 3. november 2011 av kissmequick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 4. november 2011 #7 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg gjorde en kjapp utregning av volumet på tillatt håndbagasje hos SAS (55x40x23 cm), og det er 50,6 liter. Jeg ville tatt sjansen på en 40-litersbag dersom den er kortere enn 55 cm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 4. november 2011 #8 Del Skrevet 4. november 2011 42 liter bør gå heilt fint, eg har stappa 45-liter-sekken min under flysetet mange gonger, og ein bag er lettare å stappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 4. november 2011 #9 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg gjorde en kjapp utregning av volumet på tillatt håndbagasje hos SAS (55x40x23 cm), og det er 50,6 liter. Jeg ville tatt sjansen på en 40-litersbag dersom den er kortere enn 55 cm Åh, du ass takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 4. november 2011 #10 Del Skrevet 4. november 2011 "Sommer & Vinter" på Jessheim har tilbud på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 4. november 2011 #11 Del Skrevet 4. november 2011 Åh, du ass takk! Næh, jeg har aldri fått hjerter før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 12. november 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har brukt min medium duffel bag som håndbagasje, og jeg spurte når jeg sjekket inn om det gikk greit eller om jeg skulle sende den som innsjekket bagasje i stedenfor. Men da jeg skulle hjem var det litt mer i bagen enn da jeg dro til.. Det skjer ikke flere ganger for å si det sånn, neste gang blir det en stor veske som kan puttes under setet. Ventet en stund med å gå på flyet på hjemreisen, hadde rad 5, men måtte helt bak til rad 20 for å finne noe som helst ledig plass til bagen min for det var stappfult helt dittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå