AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Er denne positiv eller negativ? Hilseen uerfaren el-tester.
Gjest Macaron Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Den øverste streken er vel teststreken, og den nederste kontrollstreken? Og da ser den i såfall negativ ut for meg. En EL-test er positiv når teststreken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Den er nok negativ, men jeg tror det kan tyde på at du har øknig i hormoner og at EL nermer seg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Takk for hjelpen Kanskje det blir positiv test i morgen da! Hilsen TS
Gjest Nuppa_ Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Du trenger heller ikke få positiv test selvom du har EL.
Gjest Alabama Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Mine stimmeltester ble aldri helt positive, bare nesten, selv om jeg hadde EL hver måned. Hvis du har sånn ca stabil syklus ville jeg gått til innkjøp av CB digital. Da får du smileansikt når testen er positiv. Ikke til å ta feil av.
Tweak Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Den der testen er negativ ja. Tester du morgen eller kveld? LH, hormonet el-testen reagerer på, produseres om morgenen og skilles ut i urinen på ettermiddagen. De som aldri får fullt positiv test men likevel har el, vil ofte få positiv test om de tester når de kommer hjem fra jobb i stedet for på morgenen.
LindaM Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har brukt en del av den typen når vi prøvde. Jeg ville tolket den som negativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå