AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Vet ikke hvor dette passer inn, så poster det her; Jeg og kjæresten min har 1-års dag snart. Jeg skal kjøpe han en gave. Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, for han er en av de som "har alt". Hva er det gutter generelt liker å få i gave? Hva passer å gi i 1-års gave? Noen tips?
weni Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Kan du ikke prøve å lage noe selv? Hjemmelagt? Alle liker jo å få gaver som noen har laget selv!
Fanta Exotic Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Kjæresten min elsker hjemmelaga kjeks. Jeg ville nok laga det, og gikk dem i en fin beholder. Samt kanskje en fin boxer og kinobilletter?
Wonders Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 det jeg vet er at man ikke bør legge lista for høy, for neste år eller til jul må det overgåes, og det blir umulig å følge opp. Jeg ville kjøpt et lite helikopter fra Elektronikkmagasinet. Som han kunne lekt seg litt med. Slår ann hos menn som liker duppe-ditter... 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Så jubileumsdager pleier jeg å kjøpe noe vi får glede av sammen.. F.eks en tvserie begge liker, eller gavekort på en runde bowling, brettspill osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå