Gå til innhold

Forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker bruda å betale for kjolen til forlover?

Hva er det egentlig vanlig at bruda "spanderer på forlover"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes litt forskjellige tråder om dette :)

Men jeg hadde ikke spandert/fått spandert kjole med mindre det var spesielle krav til den. Det gjelder mannlig forlovers klær og.

Ganske vanlig at forloveren får spandert frisør da :) Noen velger å gi forlover en oppmerksomhet i form av gave, men dette er HELT frivillig og ikke noen tradisjon i Norge.

Skrevet

Nei synes ikke det,hvis ikke,som hun over skriver,at det er spesielle krav til kjolen.

Hun jeg var forlover til,tok meg med på 3-timers spa,og så spanderte hun lunch på meg etterpå.

Det var en ypperlig anledning til å mimre,og å samle stoff til talen min ;)

Vi koste oss utrolig mye den dagen,jeg kunne ikke ha fått en bedre "gave"

Ble veldig overrasket også,for jeg hadde ikke forventet å få noen ting, bare for at jeg skulle være forlover :)

Ja så fikset frisøren hennes,håret mitt også , på bryllupsdagen .

Skrevet

Jeg skal ikke ha frisør den dagen. Skal ha håret veeeldig enkelt. Må jeg likevel fikse frisør til forloveren?

Skrevet

Jeg skal ikke ha frisør den dagen. Skal ha håret veeeldig enkelt. Må jeg likevel fikse frisør til forloveren?

Nei. Kusinen til mamma skal ordne håret mitt, men kommer nok ikke til å fikse forloveren min sitt.

Men det kunne jo vært koselig å gjøre som kulu-kulu skriver, spander lunsj og kanskje spa en dag. Jeg skal spandere massasje(og har spandert en god lunsj før) på min forlover, kjøpte kuponger til ca 300 kr stk på Groupon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...