FruN Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Det er alltids mye skit å finne på Tvins-reklamer, men en ting jeg tror på, er damprengjøring (ikke at det er eksklusivt for de da..) Men er produktet deres noe tess? Tenker på denne.... Har noen tanker/erfaringer å komme med? Evt erfaringer med Tvins?
Cata Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Det er alltids mye skit å finne på Tvins-reklamer, men en ting jeg tror på, er damprengjøring (ikke at det er eksklusivt for de da..) Men er produktet deres noe tess? Tenker på denne.... Har noen tanker/erfaringer å komme med? Evt erfaringer med Tvins? Her er noen erfaringer om emnet. (Ikke bare Tvins sin)
KaffeLars Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Etter å ha brukt noen ulike typer, så ville jeg velge et kjent merke, f eks Kärcher og velge en med to tanker. Problemet er at de fort blir tomme de små. Og når det bare er en tank, så må du vente til vannet koker opp igjen etter å ha fylt på. Med to tanker kan du jobbe kontinuerlig. De små er underdimensjonerte, og da blir de lite brukt. En liter er utrolig liten mengde vanndamp når du skal vaske. 3,5 bar bør man ha for å rengjøre et hus effektivt. De små klarer du vel maks et par servanter og et halvt kjøkkengulv. Hybel? Ellers er prinsippet veldig bra. Og det blir veldig rent uten såpe eller miljøskade. Lukt forsvinner og glass blir veldig blankt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå