magnhild Skrevet 6. desember 2003 #1 Skrevet 6. desember 2003 Noen som vet hvilke spill som er på denne mobilen? Jeg har så lyst på det spiller som heter Brix eller noe sånt som er på T68. Noen som vet om dette er på T610 også? Ok, litt teit kanskje, men skal jeg ha mobil som er kul, så kan jeg jo bestemme om jeg vil ha spillene også... Eller? 8) Klem Magnhild
Gjest care Skrevet 7. desember 2003 #2 Skrevet 7. desember 2003 Eller? Tja, siden du spør. Jeg strunter i spill på telefonen, få deg heller et skikkelig pc spill - mye mer gøy....dessuten sliter du fryktelig på batteriet. Sånn
magnhild Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2003 Men det er så vanskelig å spille dataspill på bussen, forelesning eller når jeg bare kjeder meg uten pc'n... Det er derfor jeg lurer... Jaja, jeg kan nok klare meg uten sånn egentlig...
Mrs. B Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Tror ikke det spillet er på T610, men det er ihvertfall et morsomt minigolf spill på den. Kanskje du kan laste ned og legge inn egne spill på den??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå