Gå til innhold

hjelp ! Har problemer med KG

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skriver et innlegg uten å være innlogget, for jeg får ikke KG til å fungere skikkelig når jeg er logget inn. Jeg logger inn, går inn på f.eks "bryllup" og får ikke innlegg som er nyere enn 30.november. Når jeg går inn uten å ha logget inn, så ser jeg jo at det er innlegg som er skrevet etter dette. Logger så inn på nytt, for å få innlegg t.o.m. 30.november. Nå har jeg lest på disse innleggene noen ganger, så nå begynner jeg å bli lei de. Vil lese de nye innleggene - og bruke cookies, sånn at jeg slipper å lese de jeg har lest før. HJELP !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samt å tømme cache for midlertidige internettfiler/cookies. (Akkurat det ser ut til å hjelpe mot ein del når det gjeld IE.)

Skrevet

prøvde å slette cookies og trykte F5, uten at noe hjalp. Når er det man skal trykke F5 forresten - etter at man har logget inn? Hva gjør egentlig F5?

Skrevet

F5 = refresh. Kan brukast i alle program og Windows sjølv - er ofte berre raskare enn å bruke menyar/knappar ;)

Du kan jo òg sjekka innstillingane (internet options) og sjå kor ofte IE sjekkar etter nye versjonar av sidene. Står gjerne på "automatisk" som standard, men du kan prøve å setje det til "kvar gong" i så fall, og sjå om det kjem seg.

Skrevet

crazee: gjorde som du sa, også klikka jeg F5 etterpå - og nå fungerer det! :hoppe: Tusen takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...