Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe jeg bruker mye av i vintersesongen, er det strømpebukser. Jeg er ikke noe buksemenneske, så jeg bruker skjørt og kjoler - noe som er alt for kaldt med bare legger. Strømpebukser som holder gjennom sesongen er umulige å finne - mine går istykker etter et par uker og jeg trenger nye. Strømpebukser har tydeligvis blitt en forbruksvare uten like. Trenger tips til hvor jeg kan få tak i varme og holdbare strømpebukser - de kan gjerne være et lite innhogg på budsjettet hvis de faktisk holder gjennom vintermånedene. Blir utrolig takknemlig for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med strømpebukser fra Falke og Woolford. De er dyre, men passer på å kjøpe når det er tilbud, gjerne utenfor sesongen. Andre tips er å kjøpe stor nok størrelse så man ikke må slite og dra for å få den på og det ikke blir overstrekt. Ellers vask på ullvask og gjerne i vaskepose så man ikke river hull.

Skrevet

Jeg pleier å bruke leggings, vanlige trikotleggings, hele vinteren gjennom. Bruker også mest skjørt og kjoler. Så kjøper jeg strømpebukser som jeg har utenpå der igjen (alltid en størrelse for stor). Da holder strømpebuksene seg hele vinteren.

Men nå vet jeg ikke om det er tynne strømpebukser du bruker mest da...

Skrevet

Jeg pleier å bruke leggings, vanlige trikotleggings, hele vinteren gjennom. Bruker også mest skjørt og kjoler. Så kjøper jeg strømpebukser som jeg har utenpå der igjen (alltid en størrelse for stor). Da holder strømpebuksene seg hele vinteren.

Men nå vet jeg ikke om det er tynne strømpebukser du bruker mest da...

Mest bruker jeg stockings, men det går jo ikke nå på vinteren. Dem vet jeg hvor jeg får tak i - tenkte mest på varme strømpebukser nå på vinteren. Jeg har egentlig ikke noen vintergarderobe overhodet, jeg lever for sommeren :sjenert:

Uansett: takk for tips, begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...