Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Da jeg var liten hadde min tante en barnebok som jeg elsket! Leste den hver gang jeg var hos henne. Nå har jeg lyst til å kjøpe den samme boken i bursdagsgave til min niese, men jeg kommer ikke på hva boken heter, og tante har gitt den bort til veldedighet.

Den handler om noen romvesener. En som så ut som en elefant, en sånn gul liten en, som hadde en propp i halen (lurer på om ikke hun het propp også), en rød en med lang nese (mener å huske at han sugde opp en hel planet eller noe med den, den så litt ut som et dobbelt eksosrør). Husker ikke om de var noen fler figurer med. Men hun gule med proppen måtte hvertfall sette proppen i et hull på en planet, fordi de skulle redde den, og hvis hun ikke hadde proppen der ville luften gå ut av den. Og elefanten vannet en planet så det begynte å spire og gro på den :vetikke: Husker bare sånne brøkdeler, men den boka var så søt og morsom!

Hadde fått for meg at den het noe sånt som "filurene", men når jeg søker på det kommer det opp noe helt annet. Mulig det var noe lignende, men begynner på k? :klo:

Håper, håper, hååååper noen kan hjelpe meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør på bokelskere.no :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...