AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Dette har jeg lurt på lenge! Jeg tenker meg at det må være en magnet på pengene, men den vises jo ikke! Noen kloke hoder der ute? 1
Fanta Exotic Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 De har vel satt på en sånn tynn, bøyelig magnet bak? Av den typen som gjerne er på de aller tynneste kjøleskapmagnete? 1
^me^ Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 jeg har flere ganger sett magnetene på baksiden av sedlene. det er en liten magnet på hvert hjørne av dem. 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Takk, det var det jeg tenkte! Noen ganger ser det dog ut som at pengene bare såvidt er fast i tavlen, og med magneter så bruker jo ting å sitte ganske stadig egentlig. Det er dette som jeg aldri har fått til å gå sammen da pengene ser ut som om at de "flyter" på tavlen. Det er mye man skal bekymre seg over på en søndag.
Tralla la Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Det er forresten ekte penger. Leste et intervju med han Kvadsheim en gang hvor han ble spurt om akkurat det. Han sa at de måtte bruke ekte tusenlapper, fordi det ikke er lov å kopiere pengesedler - da bryter de visst loven om falskmynteri eller hva det heter. Må være ganske frustrerende å være deltaker i Luksusfellen og se alle de pengene på tavlen foran seg, og til og med flytte dem rundt, men ikke kunne stappe dem i lommen. De har jo hatt bortimot hundre tusen kroner der noen ganger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå