Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg elsker å strikke. Har nå laget tova tøfler til ca hele slekta, +svigers.

Tror du de blir fornøyde med en slik gave under treet? Hadde du blitt fornøyd?

Dette er selvsagt en tilleggs gave fra meg personlig, de får jo en "normal" julegave i tillegg.

Høres dette bra ut, eller er det bare barnslig?

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad!!

Det er akkurat slike julegaver jeg liker å få - og jeg synes overhodet ikke du trenger gi noe i tillegg :nissekyss:

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde også blitt kjempeglad! Og du hadde ikke trengt å gi noe ekstra :)

Skrevet

Enig med vinterspeil. Jeg hadde blitt kjempeglad og tovede tøfler hadde holdt i massevis som julegave. Strikketøfler er jo vanvittig deilge å gå med om høsten/vinteren/våren. Jeg bruker til og med mine om sommeren hvis det blir litt kjølig utpå kvelden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det samme til hele min familie en jul, og det var bare positive tilbakemeldinger fra alle sammen. De fleste ville ha flere året etterpå, til og med.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad! Helt unødvendig med en gave til, da.

Skrevet

Jeg gjorde det samme til hele min familie en jul, og det var bare positive tilbakemeldinger fra alle sammen. De fleste ville ha flere året etterpå, til og med.

Enig. Jeg fikk slike til jul ett år, og brukte dem så mye at de ble helt utslitt. Da hintet jeg veldig til giveren om at jeg ikke trengte annen gave året etter, men et nytt par tøfler hadde vært midt i blinken :jepp:

Nå har jeg fått tøfler av henne fire år på rad og blir like glad hvert år :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempefornøyd. Det hadde faktisk vært gave nok så du trenger ingenting i tillegg.

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt like begeistret, men det er fordi jeg misliker å ha noe på føttene når jeg er inne. Har forsøkt flere ganger, men tøfler er virkelig ikke noe for meg.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig, veldig glad, og hadde ikke ventet noe i tillegg!

Skrevet

Jeg tror de fleste som har kommet over aversjonen for mye pakker setter pris på tova tøfler og gode, hjemmestrikka sokker.

Får selv vanligvis et par av svigermor hver jul, og de labbes i til de er utslitte. :)

Skrevet

Jeg strikket og tovet tøfler til hele slekta for noen rå siden, det det var kanskje den mest velluykede gaven jeg har gitt bort på mange år. Flok slet de ut etterhvert - og ønsker seg nye. Noen har også fått noen par med gjestetøfler!!!

Skrevet

Jeg har gode tøfler, og liker ikke å gå med strikka/tova-tøfler, så jeg hadde ikke blitt så begeistret.. :forvirret:

Men ser at jeg er i veldig undertall her, så go for it :)

Skrevet

Jeg hadde blir ordentlig kjempeglad for det:)Perfekt julegave.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for det! Synes det er så flott med slike hjemmelaga ting, det ligger jo arbeid bak gaven i tillegg :)

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad selvom jeg ikke bruker tøfler hjemme :fnise: Blir glad for alt jeg får og slike tøfler kan jeg bruke hvis jeg skal på hyttetur eller hvis jeg sitter ute på terassen en kjølig sommerkveld ..

Det finnes ikke noe finere enn hjemmelagde gaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...