muffin26 Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Jeg har brukt md sin maske, men reagerer med å få eksem uansett hvor lenge jeg har den på. Det lengste var vel 10 min, men likevel ender jeg med eksem på overleppen eller i kinn. Jeg bruker md produkter så synes dette er rart. Uansett vet noen om en bra maske som renser og er bra for huden. Jeg har fet hud med kviser. Endret 16. oktober 2011 av muffin26
Chocoholic Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har brukt md sin rense maske, men reagerer med å få eksem uansett hvor lenge jeg har den på. Det lengste var vel 10 min, men likevel ender jeg med eksem på overleppen eller i kinn. Jeg bruker md produkter så synes dette er rart. Uansett vet noen om en bra maske som renser og er bra for huden. Jeg har fet hud med kviser. Jeg sverger til Origins-produkter, og jeg har to favorittmasker derfra: Clear improvement - en typisk kullmaske som fjerner urenheter slik som sorte prikker og lignende. Jeg bruker denne 1 gang i uka, stort sett på torsdagen fordi den gir umiddelbar effekt som varer i 2-3 dager. Over tid synes jeg den har gjort porene mine mindre synlige. Out of trouble - er en 10-minutters maske mot kviser. Denne bruker jeg også 1 gang i uka, stort sett søndag eller mandag. Når jeg får utbrudd bruker jeg den også som "punktbehandling" dvs at jeg tar litt akkurat der jeg har utbrudd og lar sitte på...er det skikkelig ille sover jeg med den på. Jeg har veldig sensitiv hud og reagerer ikke negativt på noen av dem så lenge jeg følger anvisninger på pakken. Jeg fikk en fiks idé om at jeg skulle sove med Out of trouble-masken og da var huden min veldig sår dagen etterpå. Nå tar jeg den kun på visse punkter og da går det bra.
Gjest Jytte Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg trodde du bad om hjelp til å rense en maske
muffin26 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg trodde du bad om hjelp til å rense en maske verste er at jeg ikke merket det selv da jeg skrev. Ser jo godt nå hva du mener.
muffin26 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Jeg sverger til Origins-produkter, og jeg har to favorittmasker derfra: Clear improvement - en typisk kullmaske som fjerner urenheter slik som sorte prikker og lignende. Jeg bruker denne 1 gang i uka, stort sett på torsdagen fordi den gir umiddelbar effekt som varer i 2-3 dager. Over tid synes jeg den har gjort porene mine mindre synlige. Out of trouble - er en 10-minutters maske mot kviser. Denne bruker jeg også 1 gang i uka, stort sett søndag eller mandag. Når jeg får utbrudd bruker jeg den også som "punktbehandling" dvs at jeg tar litt akkurat der jeg har utbrudd og lar sitte på...er det skikkelig ille sover jeg med den på. Jeg har veldig sensitiv hud og reagerer ikke negativt på noen av dem så lenge jeg følger anvisninger på pakken. Jeg fikk en fiks idé om at jeg skulle sove med Out of trouble-masken og da var huden min veldig sår dagen etterpå. Nå tar jeg den kun på visse punkter og da går det bra. Hvor får jeg kjøpt orgins? Takk for tips forresten. Trenger en bra maske. Synes md sin er bra, men jeg tåler tydligvis ikke noe i den masken. Endret 16. oktober 2011 av muffin26
challenger Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Hvor får jeg kjøpt orgins? Takk for tips forresten. Trenger en bra maske. Synes md sin er bra, men jeg tåler tydligvis ikke noe i den masken. Origins får du kjøpt hos Esthetique og på taxfree som jeg vet iallefall. Enig med hun som anbefaler leirmasken clear improvment fra Origins, har den selv og den funker kjempebra
Chocoholic Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Du får kjøpt Origins på Esthetique som noen her nevnte. Desverre koster disse produktene en arm og en fot i norsk butikk, så hvis du kan så ville jeg kjøpt i utlandet eller på taxfree eller fått noen andre til å kjøpe for deg.Men du ser selv hvor mye du er villig til å betale :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå