Barbie Skrevet 6. desember 2003 #1 Skrevet 6. desember 2003 Trenger tips! Det blei litt mye sinnabrus på meg i natt, og nå er jeg bare SÅ dårlig! Er det noen som har noen gode råd mot denne plagsomme "sykdommen"? :klø: Jeg har dobbeltsyn, skjelvinger,kvalme, skallebank, ekstrem tørste, kaldsvette osv...... Hjelp meg!
Soul Skrevet 6. desember 2003 #2 Skrevet 6. desember 2003 Sove er det eneste som får meg til å glemme Ellers går det jo ann å reparere med å drikke mer Drikke vann og cola, ta hodepinetabletter, ligge stille og kommandere familien rundt. Spise noe salt. hmm..kjedelig å være fyllesjuk :-? Stakkars :trøste:
chimp Skrevet 6. desember 2003 #3 Skrevet 6. desember 2003 Det var da voldsomt.......Hva i all verdens rike har du tyllet ideg??? :o
Barbie Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2003 Det var da voldsomt.......Hva i all verdens rike har du tyllet ideg??? :o Det meste! * Søte drammer * Irish Coofee * Galianoshots * Pils * Kaffedoktor Stakkars jeg!
dolly duck Skrevet 6. desember 2003 #5 Skrevet 6. desember 2003 Ta et par paracet og 1 liter juice+ en pose med snop. Da blir du bra
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 6. desember 2003 #6 Skrevet 6. desember 2003 Underberg, eller ta morgendagen til hjelp. Det pleier å virke....
dolly duck Skrevet 6. desember 2003 #7 Skrevet 6. desember 2003 MITT RÅD VAR BEST!!! BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #8 Skrevet 6. desember 2003 *BANG, KRASJ, KLIRRRRRRRR* :digge: :digge: :digge: :digge: :digge: :digge: Hei, stååååååå opp nå alle saaaaaaaammeeeeeeen! Siiiiiiisteeeeemaeeeeenneeeeeeen skeeeeeeal haaaaaa skaaaaaam. Sooooooooooleeeeeens strååååååååleeeeeeer deeeeeen haaaaar aaaaaalt heeeeeeele veeeeeerden gyyyyyyyyyylleeeeeeeen maaaaaaaalt. :digge: :digge: :digge: :digge: :digge: :digge: Håper det hjelp Barbie
Barbie Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2003 Madammen da... Nå ble jeg jo bare enda værre! :evil:
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #11 Skrevet 6. desember 2003 Madammen da... Nå ble jeg jo bare enda værre! :evil: jaja kanskje du burde tenkt på det før du drakk så mye da
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #13 Skrevet 6. desember 2003 *karsj bang, klirrrrrre klirrre lirre, BRUM BRUM BRUM BRUM OJJJJJJJJJ OJJJJJJJJJJJJ BRUM BRUUUUUUUUUUMMM*
Barbie Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2003 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: JEG VET HVOR DU BOR!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
dolly duck Skrevet 6. desember 2003 #15 Skrevet 6. desember 2003 Nå blir fyllesyken skremt ut av kroppen din.
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #16 Skrevet 6. desember 2003 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: JEG VET HVOR DU BOR!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: MOHAHAHA MOHAHAHA *BANG* Det var bare bomben til Barbie som traff henne der det gjør mest ondt MOHA HAHAHA
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #18 Skrevet 6. desember 2003 S L E M M I N G ! Begynner Barbie å bli sint nå? SJÅ KOR EG BRYR MEG BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII
Barbie Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2003 Du er et sykt, sykt menneske! :o
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #20 Skrevet 6. desember 2003 Du er et sykt, sykt menneske! :o Du er ikke noe særlig snill Barbie, få se om du klarer å være litt snillere!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå