Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst å gå ut på byen med det samme sett med klær jeg bruker i hverdagen.

Er det "too much" å dra ut på byen med dress og skjorte?

Hva tenker dere jenter om dette?

Hva annet er passende klær å ha på seg når man drar ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dress blir litt for mye. Men dressjakke over en kul t-skjorte og jeans er kjempepent :)

Gjest Survival
Skrevet

Spørs litt hvor du skal ut og hvilke klær som passer seg, men jeg liker menn i dress for det meste jeg i hvert fall.

Det kan også være pent med dressjakke, skjorte og ei annen bukse. For eksempel beige chinos, eller jeans som passer til dressjakke. Det funker også med skjorte, skinnjakke og jeans.

Jeg tror egentlig det viktigste er at du velger klær som passer kroppen din, og som du føler deg komfortabel i :) Om du går med klær du absolutt ikke digger selv, kan andre sannsynligvis merke det og ta det som noe negativt.

Skrevet

Synes dress blir litt for mye. Men dressjakke over en kul t-skjorte og jeans er kjempepent :)

Takk for svar.:)

Har prøvd det en gang tidligere. Dressjakke med jeans.

Andre meninger om dette jenter?

Skrevet

Spørs litt hvor du skal ut og hvilke klær som passer seg, men jeg liker menn i dress for det meste jeg i hvert fall.

Det kan også være pent med dressjakke, skjorte og ei annen bukse. For eksempel beige chinos, eller jeans som passer til dressjakke. Det funker også med skjorte, skinnjakke og jeans.

Jeg tror egentlig det viktigste er at du velger klær som passer kroppen din, og som du føler deg komfortabel i :) Om du går med klær du absolutt ikke digger selv, kan andre sannsynligvis merke det og ta det som noe negativt.

Pleier å gå med jeans, skjorte og skinnjakke daglig.. Synes det er kjedelig å gå i de samme klærne når jeg skal på byen. Men har også tenkt på at dress kan bli for mye..

Men har fått dilla på dress i det siste. Kanskje jeg er blitt mer voksen. Er 30+.

Gjest Survival
Skrevet

Pleier å gå med jeans, skjorte og skinnjakke daglig.. Synes det er kjedelig å gå i de samme klærne når jeg skal på byen. Men har også tenkt på at dress kan bli for mye..

Men har fått dilla på dress i det siste. Kanskje jeg er blitt mer voksen. Er 30+.

Vel, da er jeg et tiår++ yngre enn deg og det kan gjøre at mine synspunkter ikke er de samme som kvinnene du kanskje ellers går etter? Det kan hende at kvinner på samme alder som deg digger menn i dress. Faktisk er ikke det usannsynlig. Hører kvinner på 30+ som stadig vekk roser menn i dress opp i skyene!

Skrevet

Neh, jeg synes ikke det er too much. Men du kan risikere at du da ikke ser så pyntet ut på nyttårsaften/jul/bryllupp etc. :gjeiper:

For en casual stil funker det med dressjakke, penskjorte og mørke jeans. Da ser det ut som dress, men er ikke det allikevel.

Skrevet

Neh, jeg synes ikke det er too much. Men du kan risikere at du da ikke ser så pyntet ut på nyttårsaften/jul/bryllupp etc. :gjeiper:

For en casual stil funker det med dressjakke, penskjorte og mørke jeans. Da ser det ut som dress, men er ikke det allikevel.

Det kan funke det ja. ;)

Har alltid pleid å bare å gå med dress til jul osv. Men har fått dilla på dress. Er vel alderen.

Hva tenker dere kvinner på 30+ om menn med dress ute? :)

Gjest Cecilia L
Skrevet

Menn i casual dress og skjorte er sexy og bra. Menn i jeans, dressjakke og T-skjorte er litt harry...

Gjest Raindrops
Skrevet

Blazer er ganske stilig med både t-skjorte og vanlig skjorte. Dessuten passer det bedre sammen med jeans. Jeg synes det blir litt mye å dra heldress på byen.

Skrevet

Hører kvinner på 30+ som stadig vekk roser menn i dress opp i skyene!

Golddiggers! :smoke: hehe

Gjest Håpløs
Skrevet (endret)

Jeg er i målgruppen. Jeg synes det er fint med pen skjorte, dressjakke og pene mørke olabukser eller andre halvfinebukser. Hadde du gått i dress hadde jeg antatt du kom rett fra jobb, julebord eller noe sånt.

Endret av Håpløs
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg vil tro det avhenger veldig av hvor du drar. Det vil kanskje se litt rart ut å komme på typiske rockesteder i dress? Mens andre steder er det helt normalt.

Når det er sagt, selv på steder der dress ikke er standard, dukker det av og til opp en og annen i dress. Og de blir iallefall lagt merke til ;)

Skrevet

Så nettopp en film med Ryan Gosling, Crazy, Stupid Love. Her løp han rundt med dress hele tida. Fikk litt inspirasjon kan man si.. Hehe..:)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er nesten 10 år eldre enn deg, og synes dress ute på byen blir litt over the top. Dressjakke med jeans og t-skjorte er alltid kult. Eventuelt en penbukse med skjorte og en fin v-genser til. Synes for all del det er fint at mannfolka pynter seg litt når de skal ut, men alt med måte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...