Gjest care Skrevet 6. desember 2003 #1 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei Jeg var innom tøysrus i dag og skulle kjøpe et brettspill "flukten fra grisegården" og den hadde de ikke....men de hadde en vegg full av spill :o Hjelp tenkte jeg, hva velger jeg....? Hva er en slager hjemme hos dere? Gutten er 5+ :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 6. desember 2003 #2 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har kjøpt flere spill på www.spillskrinet.no Settlers er et hit hos oss Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. desember 2003 #3 Del Skrevet 6. desember 2003 Takk, skal se på linken :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 6. desember 2003 #4 Del Skrevet 6. desember 2003 Synes toysrus ikke er så billig jeg,så jeg kjøper akuratt de samme lekene andre plasser. Toysrus er så stort og masse og velge i,men prisene er ganske stive synes jeg. da er briobutikken og andre butikker her jeg bor billigere enn denne kjempebutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå