AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 På bussen tideligere idag ble jeg sittende foran to gutter rundt 15-16 års alderen, de gikk meg egentlig på nervene fra sekundet jeg satt meg i sete. Med plystring, høy musikk som de itilegg " rappa" til og uttalige spark i sete. Etter et forsøk på å gi de "jeg eksploderer snart" blikket så rant det over når de fant ut at det var lurt å nappe i håret mitt så jeg snudde meg i en full buss og skreik av full hals om hvor lite oppdragelse dem hadde og at de helst skulle vært plassert i dyreparken. Ble en ganske stille busstur videre og han ene av de beklaga seg veldig når de gikk av. Nå føler jeg meg små dum og flau, jeg er tross alt 22år og kunne kanskje sagt ifra på en annen måte. Bare en utblåsning .... 13
Gjest Survival Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Ikke tenk på det. De fortjente sikkert å få høre det 5
Capricorn Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Digger den dyrepark-kommentaren din Slapp av. Kanskje du har gjort andre busspassasjerer en tjeneste for fremtiden. Ikke sikkert de tør det en gang til 6
Frøken Smilla Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Hurra, endelig en som tør å gjøre det jeg drømmer om å gjøre! I stedet blir jeg sittende der med "Ally McBeal-bilder" i hodet og frese for meg selv, og har høyere blodtrykk enn godt er når jeg går av. De fortjente sikkert å høre det! 5
Gullskje Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Kødder ikke med ei nygravid dame med hormoner til månen, er bare redd for havne på YouTube under "gal dame på bussen" ! De kalte meg på toppen av det hele for milf, jeg er ikke synlig gravid engang 4
Gullskje Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Oi, ja... Nå er jeg ikke annonym lenger! 7
Lady La-Laa Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Hah, tøft gjort og som fortjent til dem.. Hva hadde de forventet tro? De er ofte tøffe i flokk og driver med slik usivilisert oppførsel for å tøffe seg for hverandre, og ofte får de også holde på fordi folk ikke tør å si ifra! Ettersom de ble såpass spake så har de nok heller ikke blitt satt særlig på plass før, så kanskje dette får dem til å tenke seg litt om nestegang og heller oppføre seg! Og det å si i fra på en annen måte.. Tror ikke du hadde kommet særlig langt med å snu deg rundt stryke dem på kinnet og si, nei lille venn, ikke sparke i setet og ikke nappe hår da - da får damen vondt, au au.. Hadde sikkert bare blitt enda gøyere å plage deg da! 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Kødder ikke med ei nygravid dame med hormoner til månen, er bare redd for havne på YouTube under "gal dame på bussen" ! De kalte meg på toppen av det hele for milf, jeg er ikke synlig gravid engang Kanskje du kan være med meg på neste flytur? Trenger noen som kan sette ukontrollerbare unger på plass. 5
Tjuagutten Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Skjønner veldig godt reaksjonen din, og den er jo ikke feil egentlig, men kanskje du skulle sagt ifra litt før du holdt på å klikke, eller flyttet deg om mulig. Uansett, bra jobbet
Gullskje Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Skjønner veldig godt reaksjonen din, og den er jo ikke feil egentlig, men kanskje du skulle sagt ifra litt før du holdt på å klikke, eller flyttet deg om mulig. Uansett, bra jobbet Jeg ga de blikket og om bussen ikke hadde vært full så hadde jeg flytta meg, men jeg var på vei til flyplassen med nok håndbagasje og hormoner til å gidde det. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 Hvordan reagerte de andre passasjerene? Tror jeg hadde klappet jeg 4
Gullskje Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 Hvordan reagerte de andre passasjerene? Tror jeg hadde klappet jeg Fikk noen smil og takknemlige blikk, hele bussen ble ganske stille resten av veien egentlig! Morsomt egentlig, jeg er 160 høy og veier 45 kilo... Det er ikke str som teller alltid. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 Fikk noen smil og takknemlige blikk, hele bussen ble ganske stille resten av veien egentlig! Kanskje de var redde for at du skulle gi dem en overhøvling også
Gullskje Skrevet 15. oktober 2011 #16 Skrevet 15. oktober 2011 Kanskje de var redde for at du skulle gi dem en overhøvling også Nei, de virka ganske veloppdragne resten av gjengen. 2
Aspera Skrevet 15. oktober 2011 #17 Skrevet 15. oktober 2011 Vel, de kan ikke ha vært totalt drittsekker, for de fleste som oppfører seg slik velger heller å surmule for seg selv(og smått baksnakke vedkommene), enn å faktisk innse at det var galt, svelge stolheten sin og be om unnskyldning. Det var det JEG ble imponert over 1
Gullskje Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 Vel, de kan ikke ha vært totalt drittsekker, for de fleste som oppfører seg slik velger heller å surmule for seg selv(og smått baksnakke vedkommene), enn å faktisk innse at det var galt, svelge stolheten sin og be om unnskyldning. Det var det JEG ble imponert over Jada, baksnakke og surmuling ble det også. Unnskyldningen var mer "det var han som lugga altså!" men nå til dags så får barn og ungdom beskjed om at de er flinke tilogmed når de tørker seg sjøl i ræva uten hjelp! 2
Gjest Survival Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hadde forresten gjort akkurat det samme som deg, om det får deg til å føle deg noe bedre.. :gjeiper: 1
Neshorn Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 Tror du gjorde det 99% av resten på bussen hadde ønsket de turde å gjøre 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå