Xaphan Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har blitt ganske kraftig forkjølt nå, og alle de andre i kollektivet skal ut i kveld. Jeg sov noen timer tidligere i dag, så kommer nok ikke til å bli trøtt med det første. Hva pleier dere å gjøre når dere er syke og alene? Setter pris på forslag om ting som kan gjøre kvelden min litt bedre 1
Gjest Bartenina Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 strikking, hekling, tegning, baking, kakelaging, film, KG, youtube, finn noe du vil lære mer om og les om det på nettet, tenk ut julegaver....tada..:-)
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Drekk deg dritings. Det dreper basilusker og er moro i tillegg. 2
Gjest Apophis Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Ein god film eller to, ein pizza og masse snop 1
Xaphan Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er for slapp til å dra ut. Jeg er til og med for sliten til å orke å drive med håndarbeid :gjeiper: Helt tømt for energi, men ikke direkte trøtt heller. Men kanskje jeg skal bestille pizza og sette på en film, det hadde vært koselig
Xaphan Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er for slapp til å dra ut. Jeg er til og med for sliten til å orke å drive med håndarbeid :gjeiper: Helt tømt for energi, men ikke direkte trøtt heller. Men kanskje jeg skal bestille pizza og sette på en film, det hadde vært koselig
Tjuagutten Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 sett opp 3 speil rundt deg, og så spill monopol? Er jo mye gøyere å være 4 enn å spille monopol alene 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Varm kakao og Sense and Sensibility
LoneWolf Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Men kanskje jeg skal bestille pizza og sette på en film, det hadde vært koselig Høres ut som en fantastisk ide! Det er min personlige favoritt
Wonders Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 lag deg ett deilig vannbad med en dert grønnsåpe i og sett deg ned å kos deg med en film. Husk å ha håndkle i nærheten, skrubb til hard hud under beina, neilsaks og deilig fotkrem. Og sokker til slutt. Føler meg alltid bedre når jeg gjør dette for meg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå