Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt ganske kraftig forkjølt nå, og alle de andre i kollektivet skal ut i kveld. Jeg sov noen timer tidligere i dag, så kommer nok ikke til å bli trøtt med det første. Hva pleier dere å gjøre når dere er syke og alene? Setter pris på forslag om ting som kan gjøre kvelden min litt bedre :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Bartenina
Skrevet

strikking, hekling, tegning, baking, kakelaging, film, KG, youtube, finn noe du vil lære mer om og les om det på nettet, tenk ut julegaver....tada..:-)

Skrevet

Drekk deg dritings. Det dreper basilusker og er moro i tillegg.

• Liker 2
Gjest Apophis
Skrevet

Ein god film eller to, ein pizza og masse snop :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er for slapp til å dra ut. Jeg er til og med for sliten til å orke å drive med håndarbeid :gjeiper: Helt tømt for energi, men ikke direkte trøtt heller.

Men kanskje jeg skal bestille pizza og sette på en film, det hadde vært koselig :)

Skrevet

Jeg er for slapp til å dra ut. Jeg er til og med for sliten til å orke å drive med håndarbeid :gjeiper: Helt tømt for energi, men ikke direkte trøtt heller.

Men kanskje jeg skal bestille pizza og sette på en film, det hadde vært koselig :)

Skrevet

sett opp 3 speil rundt deg, og så spill monopol? Er jo mye gøyere å være 4 enn å spille monopol alene :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Varm kakao og Sense and Sensibility :)

Skrevet

Høres ut som en fantastisk ide! Det er min personlige favoritt :)

• 2 uker senere...
Skrevet

lag deg ett deilig vannbad med en dert grønnsåpe i og sett deg ned å kos deg med en film. Husk å ha håndkle i nærheten, skrubb til hard hud under beina, neilsaks og deilig fotkrem. Og sokker til slutt.

Føler meg alltid bedre når jeg gjør dette for meg selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...