AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hei Jeg har hatt magesyke (diare) i over en uke, og tror derfor at p-pillene ikke har fungert. Så jeg og samboeren min bestemte oss for å prøve å få barn, så jeg sluttet helt på pillene (loette28) men to dager før jeg skulle få mens begynnte jeg å blø. Ca. nok til å fylle an normal tampong. Så etter det kom de bare litt rødt slim, og noen dråper blod av og til på tampongene etter det, idag er dagen jeg skulle hatt mensen og det som kommer er bare rosa (?). Kan jeg være gravid? selv om jeg har blødd? Jeg er helt forvirret. Er litt kvalm og slikt, men vet ikke om det har noen sammenheng. Burde jeg ta en test når jeg slutter å blø? Jeg har gått på p-piller i 4 år nå, og før det hadde jeg ikke regelmessig mens. Håper jeg kan bli gravid. Takker for alle svar
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Om du nylig har sluttet på p-piller er det mest sannsynlig "hormonkrøll". Jeg ble gravid i tenårene etter å ha kastet opp p-pillene da jeg var alt for full.. Nå virker det der i mot ikke som at det er like enkelt å bli gravid! Er bare å ta en test om noen dager, så får du svaret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå