Gå til innhold

Skeier dere ut i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skeier dere ut med i kveld?

Jeg elsker dream yoghurtis med brownies og skeier ut med to pakker! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kilo smågodt, pottis, pepsi max. Tok også en øl på puben tidligere idag med venner :) Ah, livet.

Skrevet

Du spiser to bøtter med isen? Jeesus. :gjeiper:

Selv har jeg spist popkorn og mini smash.

Skrevet

Har skeia ut med 3 små daimkake stykker i bursdag og 3 små lefser med taco tidligere i kveld. Ellers ingenting :)

Gjest Survival
Skrevet

TO pakker? Jeg trodde jeg kunne spise mye når jeg såvidt klarte å fullføre èn for 5 uker siden :gjeiper:

Skrevet

En kilo smågodt, pottis, pepsi max. Tok også en øl på puben tidligere idag med venner :) Ah, livet.

Skal forresten sies at dette deles med samboern :P Jeg blir kvalm etter 3 biter smågodt.

Skrevet

haha, ja det er ingen problem å spise to bokser på en kveld! boksene er jo så småe daa.. men spiser ikke alt på en gang, spiser over flere timer og kun en gang i uken, ellers har jeg en veldig sunn livsstil ;)

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Har skeia ut. Spist potetgull med dip og Stratos. Drukket brus med sukker og snart skal jeg poppe litt popcorn. Men bare for i dag!

Skrevet

Jeg ser ut som en dumle snart!

Skrevet

Lørdag er den eneste dagen jeg spiser godteri, potetgull o.l så det skeies litt ekstra ut ja! I dag går det i brus, smågodt og potetgull! :sjokolade:

Skrevet

Skeier ut med å spise sunt - for en gangs skyld!

• Liker 1
Skrevet

Spiste på restaurant i dag, thai-mat. Nam nam! Delte en fritert banan med iskrem til dessert.

Er ikke avhengig av sukker i helgene, spiser jo egentlig lavkarbo, men når jeg først er på restaurant liker jeg å dra den helt ut :) Er jo ikke ofte jeg gjør det uansett.

Skrevet

Mmmm...brente mandler, innbakt hjemmelaget pizza, 2 sjokolade havreboller og 2 småkaker :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...