Gjest Koseklumpen Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Jeg ønsker å gå en på haloweenfest ei venninne skal ha i år. Har så og si ikke en eneste krone å legge ut for noe fancy kostyme. Har noen av dere smarte mennesker ide til et kostyme jeg kan lage ut av enkle ting som enten ikke koster så mye eller som jeg kan lage ut av ting i hjemmet? Hadde håpet på noe litt orginalt, men det er vel kanskje for mye å håpe på når jeg må lage det selv. Endret 15. oktober 2011 av Koseklumpen
Perelandra Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Spøkelse av laken? Enkelt og billig, men kanskje ikke så behagelig for en hel kveld.
lintin Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg ønsker å gå en på haloweenfest ei venninne skal ha i år. Har så og si ikke en eneste krone å legge ut for noe fancy kostyme. Har noen av dere smarte mennesker ide til et kostyme jeg kan lage ut av enkle ting som enten ikke koster så mye eller som jeg kan lage ut av ting i hjemmet? Hadde håpet på noe litt orginalt, men det er vel kanskje for mye å håpe på når jeg må lage det selv. Michelle Phan viser deg hvordan du blir en ninja på 30 sekunder. Alt du trenger er en svart T-shirt http://www.youtube.com/user/MichellePhan#p/u/0/9Pobuw7Wk2k 1
Gjest redstar Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 For noen år siden hadde jeg årets råeste kostyme! BLakk som jeg var så måtte jeg lage det selv:p Jeg fikk mammas gamle brudekjole(ja jeg vet jeg var super heldig) fordi den er sånn 20 år og kom aldri til å bli brukt... Så sydde jeg den litt om,sminka meg i timesvis og spruta jukseblod over meg... Vips så var jeg en død brud, og d ble dødsbra, vant tilogmed en pris for beste kostyme! Sy om noe du ikke trenger,eller finn noe billig på fretex eller noe å bruk massemasse sminke og tid på håret... Så er du klar for halloween:-)
Perelandra Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Et annet tips er å lage kostyme av avfall og kle deg ut som søppelhaug, gjorde det for en del år siden. Jeg lagde parykk av strimlet avispapir som jeg festet til en strømpebukse. På kroppen hadde på meg en svart søppelsekk som jeg dekorterte med diverse skrot. 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Takk for tips folkens Spøkelse og ninja har jeg tenkt på, men ser for meg at det blir noe upraktisk når det blir fest og jeg må ta antrekket bort fra ansiktet hver gang jeg skal drikke en slurk Heldig du var som fikk den redstar. Det hadde vert kjempe tøft, men tror ikke jeg hadde hatt samvittighet til å ødelegge en brudekjole til et familiemedlem, samme hvor gammel den var Søppelhaug var ingen dum ide. Nå har jeg i det minste litt og tenke på
Gjest redstar Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Nei jeg tenkte det samme og fikk når mamma sa at jeg fikk bruke den.. Men hun sa den gikk til fretex/søppelet vis ikke så da tok jeg heller den.. Jeg ødela den ikke, jeg gjorde den dødsfet og har den i skapet mitt her!!
Banan Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 I dag lagte jeg kostyme til en halloweenfest jeg skal på neste helg Jeg skal være heks! Hadde en kort, svart kjole hengende i skapet som jeg ikke har brukt på et par år. Jeg klippet og rev den opp lags kanten slik at den ser gammel og fillete ut. Også lagte jeg mange hull og revnet en svart nylonstrømpebukse. En heksehatt kostet ikke mer enn 30 kr på lekebutikken. Ble mye tøffere enn forventet, og jeg er god fornøyd med resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå